fbpx

גאים. קצרים. ישראלים

מעין כהן

בכל יום קצר חדש של יוצר ישראלי חדש, מתוך תחרות הסרטים הישראלים הקצרים של פסטיבל הקולנוע הגאה. והיום: ‘פעם אחרונה’ של מעיין כהן


הכירו את: מעיין כהן | שם הסרט: פעם אחרונה
מוקרן ב: יום ראשון, 29.5.16 18:00

מעין כהן
צילום: פטר כהן

קצת עליי: סטודנטית לתואר שני בתכנית הבינתחומית באמנויות ובוגרת בהצטיינות בחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב. כתבה וביימה סרטים קצרים שמוקרנים בטלוויזיה ובפסטיבלים רבים ברחבי העולם. בימים אלה מלמדת קולנוע ב”פוסט פרודקשן” על “Lost Cat”– סרט שצולם באיטליה ועובדת על פיצ’ר ראשון.

קצת על הסרט שלי: “פעם אחרונה” הוא סרט הגמר שעשיתי במסגרת לימודי באוניברסיטת תל אביב. הייתי רוצה שהסרט ייקרא כמו חלום של הגיבורה בו מאווייה הכמוסים ביותר נחשפים במלוא עוצמתם בעודה מטלטלת בין אותם קטבים של זעם עמוק ותשוקה עזה; ריחוק וקרבה; בדידות ואהבה.

היוצרים שהכי השפיעו עליי: יש יותר מדי יוצרים מדהימים ולכן רק אוכל לומר מי הם היוצרים שמשפיעים עלי לאחרונה לקראת העבודה על הסרט הבא שלי והם: וונג קאר ואי, לוקרציה מרטל, מיכאלנג’לו אנטוניוני, יורגוס לנטימוס וקריזסטוף קישבלובסקי. כל אחד מהם מעביר רגעי חיים בצורה מרטיטה תוך שזירת מסר חשוב על מה היא האנושות?

למה להציג בפסטיבל קולנוע גאה: חשוב ליוצר להציג בכל מקום שמכבד את היצירה שלו. הפסטיבל הגאה מהווה חממה איכותית ומוצלחת ותמיד אזכור שההקרנה הראשונה שהייתה לי אי פעם עם סרט הייתה שם ופתחה לי דלתות רבות.

One Last Time Teaser from maayan cohen on Vimeo.

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן