fbpx

“גאוות המדבר” – בירה מיוחדת במהדורה מוגבלת לכבוד חודש הגאווה

לכבוד אירועי הגאווה חבר הבית הגאה ב"ש למבשלת הבירה המקומית בית הבירה ליצירת "גאווה המדבר" - בירת חיטה ורודה בתוספת למון-גראס ואבקת סברס ורודה | "בירה חדשה שתייצג את הקהילה הגאה הדרומית ואת שיתופי הפעולה בין אירגונים ועסקים מקומיים"
גאוות המדבר

הבית הגאה מארגן לתושבי ב”ש והדרום חודש גאווה שמח, וכדי שהוא יהיה שמח במיוחד, דאגו בבית הגאה לשת”פ עם מבשלת הבירה הבאר-שבעית ‘בית הבירה’, וייצרו בירת גאווה במהדורה מוגבלת שתלווה את אירועי הגאווה בעיר.

“בחצי השנה האחרונה עבדנו יחד על פיתוח של בירה חדשה לכבוד חודש הגאווה”, מסבירה שלומית לזר, מנכ”לית הבית הגאה ב”ש, “יחד עם גילעד נאמן, הבעלים והמייסד של בית הבירה, חשבנו לפתח בירה חדשה שתייצג את הקהילה הגאה הדרומית ואת התרבות שלה, וגם את יחסי השכנות הטובים ושיתופי הפעולה בין אירגונים ועסקים מקומיים. שני הבתים נמצאים מאוד קרוב אחד לשני בעיר העתיקה של באר שבע, והם חלק ממארג קהילתי ייחודי שקיים בעיר. שני המקומות מהווים בית לקהילה, בית הבירה הוא בית לבשלני ואוהבי בירה, והבית הגאה לקהילה הגאה”.

התהליך שכלל את אפיון טעמי הבירה, המיתוג והעיצוב והבישול, ארך כחצי שנה.

“השלב הראשון היה לבחור את הטעמים. רצינו בירה קלילה שתתאים למסיבות ולחום של הקיץ. התכנסנו מספר חברות וחברים מהקהילה של הבית הגאה וערכנו טעימות לפי הדרכה של גילעד. בחרנו בבירת חיטה, ואליה החלטנו להוסיף מיצוי של למון-גראס. רותם שטאל, עובדת בבית הבירה ושותפה לבישול, הציעה להוסיף אבקת סברס ורודה, שתתן לבירה צבע מיוחד.

השלב השני היה בישול ניסיון ביתי, במבשלה של בית הבירה, בישלנו 20 ליטר לניסיון. תהליך הבישול לוקח כארבעה שבועות, לאחריהם פתחנו את החבית וטעמנו. הטעם היה נהדר אך היו דרושים שיפורים קלים. משם הבירה עברה לבישול במפעל, שם בושלו 400 ליטר לפי המתכון הייחודי”.


בזמן שהבירה מתבשלת לה לאיטה, התפנו חברי צוות הבית הגאה לפיתוח המיתוג והעיצוב של הבירה החדשה.

“לאחר סיעור מוחות מתמשך בחרנו את השם “גאוות המדבר”, כשם שמייצג את הייחודיות של הקהילה הגאה בדרום. לעיצוב התווית נעזרנו במעצב יוני גורן, שעובד עם גילעד על עיצובים של בירות בוטיק. רצינו שהעיצוב יבטא את הנוף של האיזור שלנו, בשילוב גוונים וורודים וצבעי גאווה עדינים. היה לנו חשוב שהלוגו של הבית הגאה יופיע, יחד עם קוד קיו-אר שיאפשר לא.נשים ליצור קשר עם הבית הגאה”.

הבירה סיימה את תהליך הבישול והביקבוק במפעל בדיוק בזמן להשקה חגיגית שנערכה בפתיחת חודש הגאווה בבית הבירה. המקום קושט בדגלי גאווה שסימלו את תחילתו של שיתוף הפעולה.

“אנחנו בקהילה הגאה בבאר שבע שמחות ומשתדלות ליצור קשרים עם עסקים מקומיים וליצור יותר מרחבים בטוחים ללהט”ב”, מסכמת שלומית, “ובית הבירה הוא מקום כזה שמחוייב לביטחון שלנו. את הקשר הזה הבירה שלנו מייצגת, וזה משמח ומרגש”.

את בירת “גאוות המדבר” תוכלו למצוא באירוע יהגאווה השונים המתקיימים החודש בעיר, או להזמין אונליין עם אפשרות למשלוחים לכל הארץ.

עוד בנושא:  מנטע ועד כריסטינה - כל מה שמחכה לכם באירועי יורו פרייד במלטה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן