fbpx

ארוחת חג בצל הסגר – משדר חג וירטואלי ומאות ארוחות חג לחברי קהילה בודדים

הקהילה הגאה מתכוננת לחג במתכונת סגר - מאות ארוחות חג יחולקו בימים הקרובים לחברי קהילה בודדים ואת ארוחת החג המסורתית יחליף משדר חג וירטואלי עם עברי לידר | "הידיעה שאת.ה לא לבד חשובה יותר לכולנו במיוחד בתקופה הזאת"
מנותחגתשף

ארוחת החג המסורתית של האגודה למען הלהט”ב והמרכז הגאה תיערך זו השנה ה-25 והפעם בצל הסגר הצפוי, במתכונת וירטואלית.

במשדר ארוחת החג הוירטואלי ישתתף הזמר עברי לידר שיקדיש ביצוע מיוחד לחג לחברי וחברות הקהילה הגאה. בנוסף, ישתתפו גם בל אגם, אוריאל יקותיאל ועוד אורחים ואורחות מפתיעים. כמו כן, יעל גולן, מקימת בית המדרש במרכז הגאה תישא דרשה מיוחדת ותחבר את המשתתפים לחלקים הלהט”בים של החג בהלכה.

במקביל למשדר הוירטואלי, האגודה והמרכז הגאה, יחלקו מאות ארוחת חג לחברי וחברות הקהילה הגאה. חברי הקהילה יוכלו לקבל ארוחה חמה במשלוח ישיר עד לביתם, כדי שאף חבר קהילה לא ישאר ללא ארוחה בחג.

האגודה גם תתמוך בארגונים וקהילות נוספים ברחבי הארץ שיקיימו משלוח ארוחות בערב החג, כאשר הארוחות ימומנו באמצעות מוקד תרומות מיוחד שנפתח באגודה.

“ימי הקורונה מזכירים לנו את החשיבות העצומה שיש לעזרה הדדית בקהילה שלנו”, אמר מנכ”ל האגודה למען הלהט”ב, אוהד חזקי, “זאת התגייסות מרגשת של חברי וחברות הקהילה שעמלים על ארוחת החג במטרה לעשות טוב לכולנו ולא להשאיר אף אחד ואחת לבד. גם השנה, כולנו ביחד בארוחה שמחה ומשפחתית”.

מ”מ מנהל המרכז הגאה, אוראל נויבירט: “השנה, יותר מתמיד, מרגש אותנו להמשיך במסורת של 25 שנים, ארוחת חג משותפת שמחזקת את תחושת השייכות והקהילתיות שלנו. ככה בא לידי ביטוי החזון שלנו, ליצור קהילה, באופן בו כל אחד ואחת מרגיש.ה שיש לו מקום, מרחב נעים ובטוח לחגוג בו את השנה החדשה. הידיעה שאת.ה לא לבד חשובה יותר לכולנו במיוחד בתקופה הזאת”.

להרשמה לארוחה ולפרטים נוספים לחצו כאן

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן