fbpx

אמיר שטיין ולינור אברג’יל נבחרו לוועידת מפלגת העבודה

החוג הגאה של מפלגת העבודה הודיע השבוע על בחירתן של שני צירות ועידה חדשות - אמיר שטיין ולינור אברג'יל | "יום הנראות הטרנסית הוא יום בו תשומת הלב לקהילה הטרנסג'נדרית וצרכיה מחייבים אותנו במפלגה ובחברה הישראלית"
לינור אברל ואמיר שטיין

החוג הגאה של מפלגת העבודה הודיע השבוע על בחירתן של שני צירות ועידה חדשות – אמיר שטיין ולינור אברג’יל.

שטיין, בן 25, עובד בתחום של מיצוי זכויות בבריאות הנפש ועוסק בהתחדשות יהודית.

אברג’ל, בת 39, גרה בתל אביב, מנכ”לית עמותת “טרנסיות ישראל”, הטרנסית הראשונה שעבדה בכנסת ישראל כיועצת חיצונית לקהילה הטרנסית בעלת עסק לפאות ותוספות שיער בדיזינגוף סנטר.

ועידת מפלגת העבודה הינה המוסד המרכזי לדיון וקבלת החלטות בסוגיות בעלות השפעה מיוחדת על המפלגה. הועידה מורכבת מצירי ועידה, אשר מתכנסים אחת לכמה חודשים, לטובת קיום דיונים והחלטות משמעותיות במישור האידיאולוגי והפוליטי. ועידת המפלגה מוסמכת לקבל החלטות בנושאים מרכזיים כגון: כניסה והצטרפות לממשלה, איחוד וחיבור עם רשימות אחרות, קביעת שיטת הבחירות ליושב הראש ולחברי הכנסת, לבצע שינויים בחוקת מפלגת העבודה וכן לדון בנושאי מדיניות שונים.

“החשיבות של טרנסית בפוליטיקה הישראלית היא שבירת תקרות זכוכית ושילוב של מיעוטים בחברה הישראלית” מסרה לינור אברג’יל, “א.נשים רבים נדחקים לשולי החברה הישראלית בגלל מגדר, צבע, מין, וגזע. מאז ומתמיד הייתי משולבת בפעילות ציבורית רבה ונושאים חברתיים תמיד היו משולבים בחיי. להיות ציר ועדה הוא צעד קדימה למעגל מקבלי ההחלטות במטרה להיות חלק מקובעי המדיניות ולגייס את הכוח הפוליטי. ותמיד אשמח לשמש לקהילה הטרנסית והמוחלשים בפרט פה וכוח. יום הנראות הטרנסית הוא יום בו תשומת הלב לקהילה הטרנסג׳נדרית וצרכיה מחייבים אותנו במפלגה ובחברה הישראלית”.

“היום, יום חמישי ה-31 במרץ, הוא יום הנראות הטרנסית”, מסר אמיר שטיין, “היום הזה, בניגוד לימים אחרים בקהילה שלנו, בא לחגוג את הקיום שלנו. למה חגיגה? א.נשים טרנס*ים סובלים מאפלייה ואלימות בכמעט כל תחום מתחומי החיים: אפלייה בשרותי בריאות, בתעסוקה, נטישה של המשפחה הגרעינית ואף רצח (בעיקר של נשים טרנסיות). אז יום אחד בשנה אנחנו חוגגים וחוגגות את זה שלמרות כל הקשיים אנחנו פה, שרדנו, ואפילו לוקחים חלק בעשייה משמעותית בחברה.

לכבוד יום הנראות הטרנסית אני רוצה לחגוג את העובדה שאני ולינור נבחרנו לוועידת מפלגת העבודה. לקחת חלק בעשייה משמעותית בחברה הוא לא מובן מאיליו עבור א.נשים כמוני, את דרכי בעולם ובחברה התחלתי עם קשיים עצומים שלפעמים נראו בלתי עבירים. אני שמח לקחת חלק בפעילות משמעותית בתוך המפלגה ומקווה להפוך את העולם למקום טוב יותר עבור הקהילה המדהימה שלי”.

עוד בנושא:  תיקון היסטורי: הכנסת תכיר בבני זוג של נופלים להט"בים כאלמני צה"ל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן