fbpx

אאודי מנפצת סטריאוטיפים מגדריים – “בואו נשנה את המשחק”

בסרטון "הבובה שבחרה לנהוג" מטפלת יצרנית הרכבים אאודי בסטריאוטיפים מגדריים בעולמות הנהיגה והצעצועים. "נהיגה, בדיוק כמו משחק, לא צריכה להיות מושפעת מסטריאוטיפים מגדריים"
audi_gender_add

לכבוד חג המולד הוציאה אאודי ספרד סרטון מיוחד העוסק בבהפרדה המגדרית בין צעצועים לבנים וצעצועים לבנות, כדרך לנפץ סטריאוטיפים מגדריים הקשורים לנהיגה.

הסרטון מציג חנות צעצועים גדולה בעלת אזור ורוד ואזור כחול (נשאיר לכם לנחש באיזה חלק נמצאים הצעצועים לבנות ובאיזה חלק נמצאים הצעצועים לבנים).

לאחר שהחנות נסגרת ואחרון העובדים עוזב את החנות, הצעצועים מתעוררים לתחייה ומעסיקים את עצמם בפעילויות היומיומיות. מלבד בובה אחת, שאינה מרוצה מהמרכבה הוורודה וחסרת הסוסים שהצמידו לה. היא מבינה כי בלי נקיטת עמדה היא לא תגיע לשום מקום, ומחליטה לעבור לאזור הכחול כדי להחליף את המרכבה במכונית ספורט כחולה.

מכונית הספורט הכחולה מציעה לה לשבת במושב שליד הנהג, אך היא מתעקשת לשבת במושב הנהג, ויוצאת לנסיעה  ברחבי החנות, במהלכה היא פוגשת צעצועים נוספים שמאתגרים את הגדרות המגדר – מבובות ברבי שמשחקות כדורגל ועד חייל שלוגם תה בחצר ביתו הוורוד.

בסיום הסרטון, כשהחנות נפתחת שוב, מגיעים ילד ואמו לחנות ונתקלים בבובה יושבת בתוך מכונית האאודי הכחולה. הילד מבקש מאימו לקנות את הזוג אך האם מתעקשת כי הם לא באים ביחד, מפרידה את הבובה מהרכב ומחזירה אותה למדף צעצועי הבנות. הילד מתעקש וחוזר ואוסף גם את הבובה.

את הסרטון מסיימת החברה במסר – “נהיגה, בדיוק כמו משחק, לא צריכה להיות מושפעת מסטריאוטיפים מגדריים. בואו נשנה את המשחק”.

עוד בנושא:  יום הנראות הטרנסי בפסטיבל הקולנוע הגאה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן