fbpx

שקיפות מלאה – המועמד שגייס את תמונות הערום שלו לקמפיין הבחירות

ג'ון שמידט, מועמד בבחירות למועצת הוליווד, חושף תמונות וסרטוני ערום שלו כחלק מקמפיין הבחירות על מנת להדגיש את אמונתו בשקיפות בחיים הציבוריים | "אני מי שאני ואין לי מה להסתיר, אקסהיביציוניזם הוא אחד התחביבים שלי והוא אינו משפיע על שום חלק אחר של חיי"
jon_schmidt

אחד החששות הגדולים של כל מי שמתמודד לתפקיד ציבורי, הוא מהיום שבו יצוצו ויתגלו דברים שעשה בעבר ואינם עומדים בקנה אחד עם הדרישות הציבוריות, ויחבלו לו בהתקדמות בזירה הציבורית.

סערות בעקבות קלטות לוהטות, תמונות חושפניות ורומנים מזדמנים חיסלו במהלך השנים קריירות פוליטיות רבות, ובעידן הרשתות החברתיות בו הכל מתועד ומועלה לענן, הסיכויים להדלפות הולכים וגדלים.

אך אריק ג’ון שמידט, שמתמודד לתפקיד במועצת העיר הוליווד, לא חושש שדבר כזה יקרה, פשוט משום שהוא החליט לחשוף את הכל, תרתי משמע, בעצמו במהלך קמפיין הבחירות שלו.

שמידט, שמעוניין לנהל קמפיין שקוף לחלוטין, החליט לחשוף את הפרופיל האישי שלו באתר dudesnude כחלק מקמפיין השקיפות שלו, ואף מעודד את כולם להכנס לפרופיל על מנת ללמוד עליו יותר.

הפרופיל של שמידט לא משאיר שום מקום לדמיון, וכולל תמונות ערום וסרטוני סקס המתעדים אותו במגוון אקטיים מיניים, וכן תאורים טקסטואליים ארוכים על האהבה שלו לאקסהיביציוניזם. (סקרנים ובוחרים פוטנציאלים יכולים לצפות בפרופיל הנועז בלינק הזה. מומלץ כאשר אין אף אחד בסביבה).

“אני מי שאני ואין לי מה להסתיר”, הסביר שמידט בראיון לאתר  WEHOville, “יש לי רק כוונות טובות. אין לי שום דבר שלילי להגיד על האחרים ולעולם לא אעשה זאת, אני לא רץ נגד אף אחד, אני רק רוצה את הכסא שלהם”.

לשאלה האם הוא חושש כי שיתוף התמונות והסרטונים וחשיפתם לציבור עלול לפגוע במסע הפרסום שלו, שמידט משיב: “אני לא חושב שזה יזיק למסע הבחירות שלי יותר מאשר מועמד אחר שהתחביב שלו הוא איסוף בולים. אקסהיביציוניזם הוא אחד התחביבים שלי והוא אינו משפיע על שום חלק אחר של חיי. אני גם רקדתי בעירום בקנדה כדי לעזור לשלם עבור המכללה, ואהבתי את זה”.

לסיכום, שמידט מאמין שהחשיפה רק תעזור לו בגיוס קולות המצביעים: “אני חושב שזה יעזור במסע הבחירות שלי אל מול אנשים שמאמינים בגוף האדם כאמנות. התמונות הללו מוכיחות שאני מאמין בשקיפות ולא מפחד להביע את עצמי”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן