fbpx

שפה מותגית חדשה לבית הפתוח

הלוגו המחודש הוא סנונית ראשונה מתוך שפה מותגית מעודכנת ומחודשת שתיחשף בהדרגה במהלך חודש הגאווה 2020 | "לעדכן את השפה כדי שתתאים למעמדו כיום כארגון ותיק ומוביל שממשיך להתפתח, להתחדש, ולענות על צרכים קהילתייים המשתנים כל הזמן"
הביתהפתוח2020לוגו
לוגו הבית הפתוח החדש | מיתוג: ירדן בריקמן

הבית הפתוח חושף את הלוגו המחודש שלו. מדובר בסנונית ראשונה מתוך שפה מותגית מעודכנת ומחודשת שתיחשף בהדרגה במהלך חודש הגאווה 2020. על המיתוג אחראי המעצב הצעיר והעולה ירדן בריקמן, ששיתף פעולה עם הבית הפתוח במיתוג מצעדי הגאווה והסובלנות בשנים 2017 (בנושא דת ולהט”ב) ו-2019 (קהילה אחת פנים רבות | 50 שנה לסטונוול).

השפה המותגית שייצר בריקמן מבטאת את מעמד הבית הפתוח כמוסד מרכזי, בחזית העשייה הציבורית בירושלים וסמל בינלאומי להצלחתה של הקהילה הגאה, דווקא באחת הערים הקדושות והמסובכות בעולם. כך למשל, בלוגו החדש נשמר מרכיב קשת האבן הירושלמית האהוב והמזוהה, שעבר עדכון ואפקט “אומברה” שמסמל את הקהילה הגאה כקהילה גמישה, משתנה ומתפתחת כחלק ממרקם החיים הירושלמי, הישראלי והעולמי.

המיתוג החדש כבר מלווה את אירועי חודש הגאווה והסובלנות בירושלים שאך הוכרזו וששיאם בעצרת המרכזית ב-28.6 בשעה 20:00 בכיכר ציון.

ירדן בריקמן: “הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות הוא מבחינתי ארגון קצת אחר מכלל הארגונים הגאים וכך ניגשתי למשימה – לכבד ולחגוג את המורשת של הבית ואת הערכים שלו, ובו בזמן לעדכן את השפה כדי שתתאים למעמדו כיום, כארגון ותיק ומוביל שממשיך להתפתח, להתחדש, ולענות על צרכים קהילתייים משתנים כל הזמן, בוודאי בסביבה הירושלמית המורכבת”.

ערן גלובוס, יו”ר שותף של הבית הפתוח: “החלטנו לחשוף את הלוגו החדש בחודש הגאווה למרות ואולי אפילו דווקא לאור גל אירועים מטרידים ומאיימים כלפי הקהילה הגאה בעיר. ההתחדשות מסמלת בעיני את העמקת השורשים, את המחויבות של הבית הפתוח לא לנוח על זרי הדפנה אלא להמשיך לחתור כל הזמן להגשים את הצהרת המשימה שלנו – לבנות ירושלים שבה לכל אדם החופש להיות הוא עצמו ולחיות את חיו, ולבנות חברת מופת ישראלית ליברלית ופלורליסטית, בה שיוון זכויות מלא לציבור הלהט”בי. מול מי שמנסים לאיים ולהפחיד אותנו אנחנו מבהירים – אנחנו כאן כדי להישאר”.

עוד בנושא:  ברוח התקופה - מצעד הגאווה 2024 יצעד במתכונת מיוחדת

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן