fbpx

רוצים להיות הורים

בפונדקאות או בהורות משותפת, שני זוגות מקסימים מבקשים מכם לעזור להם להגשים את החלום ולהקים משפחה
snir_eli

 

להיות אבא ואבא

אחרי זוגיות של 7 שנים, שניר ואלי מרגישים שהם מוכנים להפוך למשפחה ולהביא ילדים. “אנחנו כבר משפחה רק בלי ילדים”, הם אומרים, “החלום הגדול שלנו הוא להפוך למשפחה אמיתית”.

בעזרת קמפיין מימון ההמונים שלהם הם מקווים להשיג את הסכום הדרוש להבאת הילד לעולם.

“החלום המשותף שלנו להביא ילד לעולם מקונן בנו מאז ומתמיד. שניר (34) במקור ממושב נבטים שבדרום ואלי (35) במקור מדימונה, גרים יחד בתל אביב אך מתכננים בקרוב לעבור לבאר שבע כדי להיות קרובים למשפחות שלהם ולהעזר בהן.

“שנינו כיום עובדים מאוד קשה שעות על גבי שעות ומנסים לחסוך שקל בשקל לתהליך המורכב הזה להיות אבא ואבא”, הם מסבירים, “אנחנו יודעים ובטוחים שנהיה הורים מתי שהוא, ומקווים שבזכותכם זה יקרה בקרוב מאוד. נוכל להתחיל את המסע הזה רק כאשר נוכיח שיש ברשותנו את הסכום המלא וזה עוד לפני ההוצאות הנדרשות לגידול ילד חוץ מחום ואהבה שאת זה יש לנו בשפע”.

מחפשים אמא ואמא

אור ואדם בחרו להפוך למשפחה בדרך של הורות משותפת, ועכשיו כל מה שנשאר להם זה למצוא את האישה הנכונה.

“אנחנו מרגישים מוכנים ובשלים להיות אבא ואבא ומחפשים אמא (או אמא ואמא) כדי להקים משפחה מיוחדת וגדולה”, כתבו השניים בפוסט שפרסמו בפייסבוק, “לא כי חייבים. לא כי זה מה שסטרייטים עושים. לגיטימי לגמרי גם לא לרצות להביא ילדים לעולם. העניין הוא כזה: אנחנו לא “חייבים”, אנחנו פשוט ממש ממש רוצים. רוצים ילדים, רוצים להעניק להם את כל הטוב שאפשר, רוצים לגדול ביחד איתם, ומוכנים בהחלט להקרבה המטורפת הכרוכה בכך”.

אדם ואור, בני 35 ו-34, בזוגיות כבר יותר שנתיים, גרים בשכונת יד אליהו בתל אביב, מסבירים את הבחירה שלהם בהורות משותפת: “הורות משותפת מגיעה עם לא מעט אתגרים, אבל לנו נראה הכי נכון להכניס לחיינו עוד אישה (או זוג), ולצאת ביחד למסע המופלא הזה. מבחינתנו לא מדובר רק בהורות משותפת, אלא ביצירת תא משפחתי שיש בו שותפות גורל במובן הכי עמוק, וגם מלא מלא סבים וסבתות”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן