fbpx

צפו: פאנל הכנה לגיוס למלש”בים להט”בים

האם לצאת מהארון בצבא, איך להסתדר במגורים ובמקלחות, איך זה להיות הומו קרבי או מפקד.ת להט"בית? על השאלות הללו ורבות אחרות ענה פאנל הכנה לגיוס שערך המרכז הגאה בשיתוף צה"ל | צפו בפאנל המלא
כנסמלשבים2022
צילום: המרכז הגאה

במסגרת אירועי הגאווה של עיריית תל אביב-יפו התקיים אמש (חמישי) כנס הכנה לגיוס המיועד למלש”בים להט”בים.

הכנס, ביוזמת המרכז עיריית תל אביב יפו ובשיתוף צה”ל, נערך במטרה להפיג חששות שקיימים בקרב צעירים להט”בים לקראת הגיוס, לחשוף את הצעירים לזכויותיהם כחיילים להט”בים ולענות על שאלות נפוצות.

האם לצאת מהארון בצבא, איך להסתדר במגורים ובמקלחות, איך זה להיות הומו קרבי, או מפקד.ת להט”בית? על השאלות הללו ורבות אחרות ענה הפאנל בהשתתפות חיילות וחיילים בצה”ל מכלל קשת הקהילה הגאה. בנוסף, הוצבו עמדות של ארגוני הקהילה הגאה, עמדות הסברה של צה”ל והופעה של אגם בוחבוט. לבאי הכנס חולק שי מטעם עיריית תל אביב-יפו ומטעם מועדון יותר של יחד למען החייל.

צפו בפאנל המלא:

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, אמר בכנס: “הכנס הזה הוא דבר גדול. כשאני הייתי בצבא ועוד עשרות שנים אחריי, אף אחד לא דיבר על חיילים להט”בים. הדור שלכם שונה בהרבה מאוד דברים מהדורות הקודמים, אבל יש לנו עדיין דרך לעשות. הכנס הזה הוא צעד שמטרתו לאפשר לכם לעשות שירות צבאי משמעותי מתוך תחושת נוחות במי ומה שאתם – והוא צעד משמעותי וחשוב מאוד”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן