fbpx

צפו: בנט מתייחס בכנסת לתקציב ארגון הנוער הגאה

שר החינוך השיב הבוקר לשאילתא בנושא תקצוב ארגון הנוער הגאה. "הצענו לארגון 3 הצעות טקטיות שונות כדי לפתור את המצב הנוכחי. במקביל אנחנו שואפים לתקן תקנת תקציב נפרדת לארגונים הלה"טבים"
בנטשידור


שר החינוך נפתלי בנט השיב הבוקר לשאילתא של ח”כ יעל גרמן ומיכל רוזין, בנוגע לקיצוץ בתקציב ארגון הנוער הגאה, זאת למרות הבטחתו להכפיל את התקציב.

“בעקבות פגישה שלי עם ארגון הנוער הגאה הגדלתי את התקציב של תקנת ארגוני הנוער מ19 מיליון ש”ח ל35 מיליון ש”ח”, הסביר השר בנט, “בשל התווספות של ארגונים חדשים ועלייה במספר החניכים בארגונים הקיימים, הכסף הזה חולק בין יותר ארגונים כך שבפועל הגיע לאיגי פחות כסף, למרות שאני קיימתי את הצד שלי”.

בהמשך הסביר בנט כי הוא שואף לתקן את המצב שנוצר, גם על ידי מציאת פתרון טקטי וגם על ידי שינוי שיוביל לפתרון קבוע לאורך זמן. בנט המשיך והסביר כי למרות שאין באפשרותו להעביר כסף ישירות לארגון הנוער הגאה, שלא באמצעות תקנת ארגוני הנוער, מה שגרם למצב הזה מלכתחילה, הוא הנחה את אנשי משרדו לתקן תקנה שתאפשר זאת.

“בימים האחרונים הצענו לארגון 3 הצעות טקטיות שונות כדי לפתור את המצב הנוכחי. הם עדיין לא קיבלו אף אחת מההצעות. במקביל אנחנו שואפים לתקן תקנת תקציב נפרדת לארגונים הלה”טבים”.

“אנחנו שמחות על הצהרת השר במליאה ומקוות שאכן הפעם יוצע עבור איגי פתרון ישים ורלוונטי, באופן מיידי, למצב המשברי”, מסרה ל-WDG מנכלית איגי מנדי מיכאלי, “בנוגע לעתיד איגי במסגרת תמיכתית תחת משרד החינוך  והוצאה לפועל של תוכנית חינוכית במערכת החינוך – נמשיך לפעול  למצות את התהליך והוצאתו לפועל יחד עם שאר ארגוני הקהילה העוסקים במלאכה”.

לתרומה לאיגי במסגרת קמפיין מימון ההמונים שרץ בימים אלה

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן