fbpx

צעד במצעד הגאווה עם דגל מרוקו וקיבל איומים על חייו

פעיל גאה מוסלמי קיבל איומים על חייו לאחר שפרסם תמונה שלו מתנשק עם פעיל נוסף במהלך מצעד הגאווה במילאנו, כשהוא אוחז בדגל מרוקו | "האנשים האלה לא למדו את האסלאם והם לא יודעים מה האיסלאם אומר על הנושא"
דגלמרוקובמצעד
Photo courtesy of Wajahat Abbas Kazmi

ויג’אהט עבאס קאזמי, פעיל להט”בי בן 32, מתגורר באיטליה מזה 17 שנים. בשנת 2015 החל קאזמי את הקמפיין “אללה אוהב שוויון” כדי להדגיש את ההומופוביה במדינות הרוב המוסלמי, ומאז הוא צועד בגאווה במצעדים באיטליה כשהוא מחזיק את דגל הגאווה עם שם הקמפיין עליו.

בסוף השבוע האחרון צעד קאזמי במצעד הגאווה במילאנו, איטליה, כשהוא נושא את דגל הקמפיין שלו, יחד עם חבר נוסף שנשא את דגל מרוקו. תמונה של השניים מתנשקים במצעד כשהם מחזיקים את הדגל המרוקני הובילה לעשרות תגובות זועמות ואף לאיומים ברצח. קאזמי קיבל כ -40 מסרים אלימים במספר שפות, כולל צרפתית, ערבית ואנגלית, בכל מדיה חברתית בה שיתף את התמונה, כאשר רוב ההודעות נשלחו על ידי אנשים אנונימיים או באמצעות פרופילים מזויפים.

“אתה מבזה את האסלאם ואת המדינה שלי מרוקו”, כתב אחד המגיבים באינסטגרם, “אני מאחל לך מוות וזה יגיע מהר, אתה תותקף בקרוב. אל תערבב את הטבע שלך עם האיסלאם”.

“במשך שלוש שנות הקמפיין מעולם לא קיבלתי איומים על חיי”, אמר קאזמי בראיון לאתר pink news, “אני חושב שרוב האנשים שכתבו עלבונות ואיומים היו ממוצא מרוקאי או מהעולם הערבי, ומה שהכעיס אותם במיוחד היה הדגל ולא הקמפיין”.

לדברי קאזמי, אחד הדברים שהפתיעו אותו במיוחד היה התגובות של צעירים מוסלמים שנולדו באירופה. “חשבתי שהדור השני של המוסלמים באירופה יהיה יותר פתוח וחילוני”, אמר, “עצוב מאוד לראות את הבורות שלהם בעניינים האיסלאמיים. האנשים האלה לא למדו את האסלאם והם לא יודעים מה האיסלאם אומר על הנושא. בגלל פרשנות לא נכונה הם חושבים שהקוראן מגנה הומוסקסואליות כחטא שעונשו מוות, אבל זה לא המקרה. זה כואב”.

למרות האיומים, קאזמי לא מתכוון להפסיק את הקמפיין, ובמצעדים הבאים מתכנן להרחיב את הנראות האיסלאמית. “לא כל המדינות המוסלמיות גרועות כמו איראן או ערב הסעודית”, הוא מדגיש, “בשנה הבאה נגיא למצעד עם הדגלים של כל המדינות המוסלמיות כדי להיות קולם של הלהט”בים שחיים וסובלים בארצות אלו”.

עוד בנושא:  לראשונה בת"א - רשימה גאה עצמאית בבחירות למועצת העיר

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן