fbpx

צובעים את האומן בשחור

הרזידנטים של הבלאק מילק מביאים לכם את חמשת הלהיטים הכי מושמעים בז'אנר לקראת הפקת הענק באומן 17
בלקמילק3
צילום: רוי מיז

אנחנו שומעים אותם כמעט בכל ליין, מזמזמים את הפזמון שלהם על אוטומט אבל לא באמת תמיד יודעים איזה שיר זה. המוזיקה השחורה כבר תפסה מזמן את המקום שלה במסיבות גאות, ואם פעם זה היה רק כמה שירי פופ והאוס שבצבצו בין הלהיטים המוכרים, היום קיימים מספר ליינים גאים ששמים את המוזיקה השחורה במרכז.

אחד מהם הוא ליין הבלק מילק, שהוקם לספק מסיבות על טהרת המוזיקה השחורה.

“כשחשבנו לפתוח את הבלאק מילק כל מה שעניין אותנו זה שהמסיבה תהיה על טהרת המוזיקה השחורה”, מסביר חן פרץ, מפיק הבלאק מילק, “במשך שנים ליקטנו את הדיג’אים הטובים והמתאימים ביותר ל”בלאקמילק” והבאנו למסיבה את המוזיקה הכי כיפית ומרימה שהקהל כ”כ אוהב”.

בימים אלו עובד צוות הבלאק מילק על ההפקה הגדולה ביותר בתולדות הבלאקמילק שתתקיים ביום שישי במועדון האומן 17. כדי שתגיעו מוכנים, ביקשנו מהרזידנטים DJ עמי יחזקאל וDJ שחף מורן להמליץ לנו על חמשת השירים הכי מושמעים בז’אנר.

אז קבלו את חמשת השחורים הגדולים שיעשו לכם את הלילה:

Fifth Harmony – Work From Home

Drake – One Dance

Rihanna – Work

Beyoncé – Formation

Arash – OMG


אחרי תקופה ארוכה של התמסרות למוזיקה השחורה, החליטו בבלאק מילק להביא לעולם את אחיו הקטן (והלבן) של הליין – ‘מילקי וואי’. לא מדובר בעוד ליין אלא במסיבה שמתקיימת במקביל ברחבה נוספת, ומאפשרת לבליינים ליהנות מסוגי מוזיקה נוספים.

“אחרי שהליין תפס תאוצה קבלנו בקשות רבות לשלב בסטים של השחורה גם פופ וחשבנו שזה לא מתאים. מכאן הגיע הרעיון להוסיף רחבה נוספת: רחבת “מילקי וואי”. במילקי וואי הבליינים מקבלים את ההפך משחורה – את כל מה שפופ וטראש. ביונסה וריהאנה לעולם לא יושמעו ב”מילקי וואי” מי שכן מככבים שם הם הבקסטריט בויז, ספייס גירלס, מדונה, ליידי גאגא ועוד כוכבות פופ מתוקות, וכך בעצם הבלאקמילק נותנים מענה לחובבי הפופ ולחובבי השחורה”.

מה אתה הכי אוהב בחיי הלילה הלהטבי”ם ומה היית מעדיף לשנות בהם?
“אני הכי אוהב את הפאן והאוירה. אני חושב שחיי הלילה של הקהילה הגאה הם נורא אופיינים רק לה. מעבר למוזיקה איכותית וקהל חם מדובר בדפוס של אוכלוסיה שרואים במסיבות מקום טבעי ונוח להיות מי שהם, לרקוד, לפרוח להרים ולשמוח. משהו שהייתי שמח לראות שמשתנה בחיי הלילה הוא יוקר המחירים, לצערנו מחירי האלכוהול בארץ ושכירות של המועדון הם מאוד יקרים אצלנו בליין אני מנסה לקרב את המחירים שיהיו נוחים לכל כיס גם אם הרווחיות נפגעת. בנוסף, אני חושב שעיקר חיי הלילה בקהילה הם במסיבות ופחות ברים נחמדים, כך שיהיה נחמד להוסיף עוד ברים גאים שיהיו ייחודיים לקהילה”.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

בלקמילק2

צילום: רוי מיז

מה סוד ההצלחה?
“סוד ההצלחה הוא לגמרי דבקות במטרה ואמביציה. הידיעה שאסור לוותר גם כשלא פשוט. מדובר בתחום תחרותי מאוד מצד אחד ומפרגן מאוד מצד שני, הפרגון בין הליינים הוא משהו לא מובן מאליו, והעיקרון המנחה הוא לעמוד עם יעד מול העיניים, לכבוש אותו וכבר לסמן את היעד הבא”.

ומה התכניות לעתיד?
“אנחנו מכוונים ליצור תשתית בילוי קצת אחרת, הרעיון להביא ליין גאה של מוזיקה שחורה היה הברקה ומענה ישיר לצורך קיים בקהילה הגאה, כך שהמטרה כיום היא להמשיך להיות ליין השחורה הגדול בישראל, לעשות כמה שיותר מסיבות, כמה שיותר קהל ,וכמה שיותר אנשים שמחים בזכותנו. היעד הבא לכוון לשיתופי פעולה בינלאומיים כי אין ליין של מוזיקה שחורה בקהילה הלה”טבית באירופה”

משפט אחרון לקהל הבליינים ולקוראי וודג’?
תרימווו!!!!!!!!!!


בלאק מילק באומן | יום שישי 17.6 | מועדון האומן 17, כניסה 18+

ברחבה הראשית: בלאקמילק עם מומי לוי, עמי יחזקאל ודי ג’יי בלאקאאוט | ברחבה השנייה: קיארה דופלה (הכוכב הבא)

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן