fbpx

איזה הומו – סרטון הווטסאפ של המועמד לראשות העיר חיפה מרגיז את הקהילה בעיר

סרטון המציג את אחד המועמדים לראשות העיר חיפה כשהוא משתמש במילה "הומו" כמילת גנאי מכעיס את פעילי הקהילה בעיר. האם כך ראוי שיתבטא מועמד לתפקיד ציבורי בישראל?
D
צילום: צילום מסך מתוך הווטסאפ

הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו ב-31.10 הן הזדמנות מצוינת עבור קהילת הלהט”ב לדאוג שכמה שיותר להט”בים יאיישו תפקידים ציבוריים ברשויות המקומיות, להן השפעה מכרעת בנושאים רבים הנוגעים בחיי היום יום של הקהילה.

יוזמות ופרוייקטים כמו פרויקט “רצות למועצות” של האגודה למען הלהט”ב ו”החזית הגאה” שמעודדת התפקדות למפלגות השונות פועלים כדי להגדיל את הכוח הלהט”בי בפוליטיקה הישראלית. אך במקביל לתמיכה במועמדים להט”בים או בעלי אג’נדה להט”בית, עלינו לדאוג לאתר את הקולות הפחות מכילים, ולהבהיר להם שללהט”בפוביה שלהם אין מקום.

מקרה שכזה מסעיר בימים האחרונים את הפעילים הגאים בחיפה, שנתקלו בסרטון ישן של אחד המתמודדים לראשות העיר, דוד עציוני, בו הוא נראה משתמש במילה “הומו” כביטוי גנאי למי שלא שיכור מספיק בבר.

עציוני, ששימש עד לפני כמה שבועות כיועץ בכיר לשר האוצר משה כחלון, פרש מתפקידו לטובת ריצה לראשות העיר. קמפיין הבחירות שלו כבר החל ושלטי חוצות שלו כבר מכסים את העיר.

לאחרונה הופיעו פניו של עציוני גם בסרטון שמופץ בכמה קבוצות וואטסאפ בעיר. בסרטון, שצולם כנראה לפני שנה, נראה עציוני כשהוא מבלה בפאב עם חברים. במסגרת הבילוי נראה כשהוא מקניט את אחד מחבריו שלא מצליח לסיים משקה במילים “איזה הומו”.


פנינו לעציוני לקבל את תגובתו לסרטון, ולברר האם הוא מודע לעובדה שהומו היא הקללה הכי נפוצה בבתי הספר, וכיצד יפעל במידה ויבחר כדי למגר את האלימות והלהט”בפוביה כלפי חברי הקהילה?

תגובת דוד עציוני לפניית האתר: “אני לא מודע לסירטון. יש לי כמה חברים טובים מהקהילה הגאה. אפעל למגר כל סוג אלימות בבתי ספר! אני חושב שצריך לטפח את הקהילה כמו שאר הקהילות. לידע כללי אני הראשון בעיר ששילב במסיבות שארגן את הקהילה הגאה, בתקופת החורבה”.


עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

4 תגובות

  1. אמציה הגב

    אולי כדאי שמר עציוני ימתין עד שיתבגר? את “הומו” ככינוי גנאי אני שומע מנכדי בן ה 16 וכועס עליו, אבל
    לצערי זה כינוי גנאי שכיח בשכבת הגיל הזו וכנראה שמר עציוני הצעיר טרם התגבר.

  2. איל פרידלנדר הגב

    דוד עציוני צץ לו משומקום למערכת הבחירות בחיפה, אדם אלמוני שדעותיו לגבי ההויה החיפאית לא ידועות לציבור.ללא ספק יתגלו עליו עוד פרטים שיחשפו את מי שהוא. צעיר, יהיר, אופורטוניסט, גזען, הומופוב ומשרת של בעלי ההון.

  3. יוחאי הגב

    כל עובדי כרמל אוליפינים מתגייסים בשביל דוד עציוני! הבטיח לפעול להרחבת המפעל! כולם מתגייסים!

  4. גבר הגב

    אתם מבינים למה הוא אמר הומו??

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן