fbpx

סוקי וצ’ופצ’יקוני בדרך להפוך למשפחה?

הפתעה בספארי - זוג הפינגוויניות סוקי וצ'ופצ'יקוני החלו לדגור על ביצה שהטילה צ'ופצ'יקוני. האם בקרוב תהיה משפחה גאה בספארי?
%d7%a6%d7%95%d7%a4%d7%a6%d7%95%d7%a7%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%95%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%94

המטפלים של הפינגווינים בספארי ברמת גן הופתעו לגלות היום זוג ביצים בקן של זוג הפינגוויניות סוקי וצ’ופצ’יקוני. צ’ופצ’יקוני, שהטילה את הביצים בקרבת המחילה, נאלצה להלחם עם כמה פינגווינים שניגשו אל קרבת המחילה במטרה לחטוף את הביצים. הפינגוויניות לא ויתרו והצליחו להכניס את שתי הביצים אל תוך המחילה שלהן.

למטפלים ישנן מספר השערות לגבי הביצים – אפשרות אחת היא שמדובר בביצים לא מופרות שהטילה צ’ופצ’יקוני, ואפשרות שניה היא שמדובר בביצה מופרית, תוצאה של הזדווגות של צ’ופצ’יקוני עם אחד הזכרים בקבוצה, רק על מנת להטיל ביצה.

מהמלחמה של הזוג על הביצים ניתן להסיק שהזוג המאושר, שחולק קן משותף כבר 4 שנים, מוכן להפוך למשפחה. עכשיו נותר לאפשר לצ’ופצ’יקוני להמשיך ולדגור על הביצים, כדי לגלות האם הביצים אכן מופרות ונזכה לראות משפחה גאה ראשונה בספארי ברמת גן.


סוקי וצ’ופצ’יקוני, הן זוג נקבות פינגווין אפריקני בנות 6.5 החיות יחד כבר 4 שנים בספארי ברמת גן, הן חלק מתוך קבוצה של 20 פינגווינים המתגוררת בספארי. בחודש יוני האחרון חגגו השתיים את שבוע הגאווה והניפו יחד עם המדריך מרטין בר את דגל הגאווה בחצר שלהן.

צפו: סוקי וצ’ופצ’יקוני מניפות את דגל הגאווה:

וידאו: יעל יאיר הלמן | סטילס: טיבור יגר

 

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן