fbpx

גאווה בספארי רמת גן

לכבוד אירועי הגאווה החליט אתר וודג' לאמץ את זוג נקבות הפינגווין סוקי וצ'ופצ'יקוני. לקראת מצעד הגאווה הגענו לספארי והנפנו יחד איתם את דגל הגאווה
ספאריגאווה

לא רק אנחנו חוגגים גאווה. גם זוג הפינגוויניות סוקי וצ’ופצ’יקוני, זוג נקבות פינגווין אפריקני בנות 6.5 החיות יחד כבר 4 שנים, הניפו הבוקר דגל גאווה בחצר שלהן בספארי ברמת גן.

מרטין בר, מדריך בספארי וחבר בצוות וודג’, הצטרף אל רותם גוזמן, המטפלת של הפינגווינים, ויחד הם הגיעו לחצר של סוקי וצ’ופצ’יקוני כדי להניף את הדגל.

זוג נקבות הפינגווין התרגשו מהמאורע, אך מי שהתרגש במיוחד היה דווקא גולם, פינגווין צעיר נוסף, שהגיע לתמוך והביע עניין מרובה בדגל.

אנחנו מאחלים לסוקי וצ’ופצ’יקוני חג גאווה שמח!

וידאו: יעל יאיר הלמן | סטילס: טיבור יגר


הכירו את סוקי וצ’ופצ’יקוני

נעים להכיר…

סוקי וצ’ופצ’יקוני, הן זוג נקבות פינגווין אפריקני בנות 6.5 החיות יחד כבר 4 שנים בספארי ברמת גן, הן חלק מתוך קבוצה של 20 פינגווינים המתגוררת בספארי.
את השמות המיוחדים קיבלו סוקי וצ’ופצ’יקוני מהמטפלים בספארי. סוקי קרויה על שם הדמות מדם אמיתי, וצ’ופצ’יקוני זהו בעצם שם חיבה שניתן לה בגלל שהיא קטנה וחמודה כמו צ’ופצ’יק, וגם בגלל הנקודות שעל גבה.

ההתחלה…

הקשר המיוחד בין השתיים התחיל לפני ארבע שנים, כשהיו בנות שנתיים וחצי, גיל מוקדם יחסית לפינגווינים, שבדרך כלל מתחברים בגיל ארבע.
הקשר הראשוני בין סוקי לצ’ופצ’יקוני נוצר בזכות המטפלת שלהן, רותם. באחד הימים רותם נתנה לצ’ופצ’יקוני מקל למשחק, אך צ’ופצ’יקוני העדיפה להעניק אותו לסוקי במתנה. המחווה המרגשת הייתה תחילתו של חיזור שהוביל לחברות – סוקי וצ’ופצ’יקוני החלו להסתובב יחד, לטפח אחת את השנייה ולהשמיע קולות חיזור. והשאר היסטוריה.

הקשיים שבדרך…

כמו כל זוג, גם לסוקי וצ’ופצ’יקוני היה קשה בהתחלה. לאחר שמיסדו את הזוגיות, סוקי וצ’ופצ’יקוני תפסו לעצמן מחילה בחצר הפינגווינים, אך גורשו ממנה על ידי זוג חזק יותר. סוקי וצ’ופצ’יקוני לא התייאשו ובנו לעצמן קן על הסלעים באמצעות ענפים, עלים ומקלות של ארטיקים.
בתקופת הבקיעה, למרות שלא הייתה להן ביצה, סוקי וצ’ופצ’יקוני לא עזבו את הקן, ממש כמו היריון מדומה.

תכניות לעתיד…

למרות שסוקי וצ’ופצ’יקוני הן שתי נקבות, יש להן אפשרות להטיל ביצה לא מופרית ולדגור עליה. אפשרות נוספת היא “לבגוד” ולהזדווג עם אחד הזכרים בקבוצה על מנת להטיל ביצה מופרית ולדגור עליה יחד.
נכון להיום, סוקי וצ’ופצ’יקוני בחרו שלא לממש אף אחת מהאפשרויות, ולמרות שהן יחד כבר ארבע שנים, הן עדיין לא טיפלו יחד בביצה. רותם המטפלת מסבירה שייתכן שהן עדיין לא “השיגו” לעצמן ביצה כי הן לא מרגישות מוכנות, וכי ברגע שירגישו מוכנות הן יוכלו להטיל ביצה לא מופרית ולדגור עליה. בינתיים בוחרות סוקי וצ’ופצ’יקוני ליהנות אחת מהשנייה ולממש בגאווה את בחירתן לחיות ביחד.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן