fbpx

נקראים לדגל – אמנים ישראלים בשרות אירועי הגאווה הבינלאומיים

WEparty

משיר הגאווה במדריד ועד בימות שטוקהולם – האמנים הישראלים נותנים את הטון באירועי הגאווה העולמיים


WEparty
צילום: עידו איז’ק ואמיר יהל

כל מי שביקר באחד ממצעדי הגאווה ברחבי העולם כבר מכיר את התחושה – אתה פותח את הגריינדר והפרצופים שאתה פוגש גורמים לך מיד להרגיש כמו בבית בפלורנטין.

בשנים האחרונות הישראלים כובשים את אירועי הגאווה ומגיעים לכל מקום בו אפשר לשתות ולרקוד תחת השמש. אחרי שתל אביב הפכה למעצמת גאווה עולמית, המייצאת מדי קיץ אלפי להט”בים שכובשים את המצעדים בעולם, השנה הגיע הייצוג הישראלי לשיא – ועבר ממסיבות הרחוב אל הבמות עצמן.

מי שהיה בסוף השבוע במדריד וחזר כשהוא מזמזם את “AT THE PARTY”, המנון הגאווה של ליין המסיבות המוביל WE, ישמח לגלות שמי שעומד מאחרוי ההמנון הוא הדי ג’יי הישראלי ינון יהל והזמרת מיטל דה רזון, שנבחרו להפיק את המנון הגאווה שליווה את אירועי הגאווה הרשמיים בעיר מטעם ליין ה-WE, ואף ביצעו את השיר בהופעת בכורה באירוע המרכזי.

על החיבור הישראלי ספרדי אחראי משרד  הפרסום הגאה “לרלור ספרד”.  שלוחה ספרדית במדריד של משרד הפרסום הישראלי הגאה, בה עובדים ישראלים לשעבר. הקבוצה עובדים כיום על פרויקט עצמאי שמטרתו שיפור והעלאת התיירות הגאה בישראל ובתל אביב בפרט.  חברי הצוות הם שי רוקח, אלון אש ודורון יצחק, שמתנהלים באופן קבוע  בקו תל אביב מדריד ויוצרים תשתית רחבה לשיתופי פעולה גאה בין ישראל לספרד.

אם פספסתם את הנקודה הישראלית במדריד, אין לכם מה לדאוג, מצעדי הגאווה ממשיכים לצעוד ברחבי אירופה לאורך כל הקיץ, והפתעות ישראליות נוספות ממתינות לכם ברבים מהם.

אחת מהן היא הופעתם של דניאל מריומה, מוטי סעדיה וקיי לונג במצעד הגאווה בשטוקהולם. אחרי שכבשו את המזרח עם הופעות בהודו, וייטנאם ותאילנד, יצטרפו השלושה למיכל שר ושקד דודוביץ’, שכבר ניגנו בגאווה בבירה השוודית בשנה שעברה, והוזמנו שוב לנגן באירועים שיתקיימו בתאריכים 25-30 ליולי, בפני כחצי מיליון איש.

“זו השנה השניה שהזמינו את שקד ואותי לנגן במסיבת האפטר מצעד הענקית והשנה גם אנגן על בימת הגאווה עם רובי רוז ההורסת”, אמרה שר, “ניגנתי במלא אירועי גאווה ברחבי אירופה ואת האמת.. גאווה בשטוקהולם זה אירוע בלתי נשכח”

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו
שטוקהולם2
שר ודודוביץ בשטוקהולם
מריומה וסעדיה בפיליפינים
מריומה וסעדיה בפיליפינים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן