fbpx

משטרת ישראל עצרה 10 גברים בחשד לשידול לצריכת זנות מקטין

לאחר חקירה סמויה במהלכה הופעל סוכן משטרה ברשת כקטין בן 14 'נתמך', נעצרו הלילה 10 חשודים מכל רחבי הארץ בחשד למעורבות בביצוע עבירות איסור צריכת זנות מקטין ועבירות מין ברשת | "החשודים חתרו ודחקו למפגש מיני במרחב הפיזי עם הסוכן, בתמורה לתשלום כספי בסכומים שונים"
משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל עצרה הלילה 10 חשודים מכל רחבי הארץ בחשד למעורבות בביצוע עבירות איסור צריכת זנות מקטין ועבירות מין ברשת.

המעצר בוצע לאחר חקירה סמויה שביצעה יחידה 105 בלהב 433 במשך מספר חודשים, במהלכה הופעל סוכן משטרה ברשת כקטין בן 14 ‘נתמך’, (מקבל תשלום בתמורה לשירותי מין).

הפעלת הסוכן נעשתה בפיקוח מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ולוותה באתגרים רבים, מאחר והחשודים בעבירות מסוג זה פועלים תוך הסוואה, בשיטות מתוחכמות, לרבות פרופילים פיקטיביים ואפליקציות שמאפשרות רישום אנונימי. לכך הצטרף האתגר של שכנוע קטינים שלכאורה עוסקים בזנות ורתימת משפחתם לשתף פעולה עם המשטרה.

במהלך הפעלת הסוכן באפליקציות מוכרות בקרב בני נוער, פנו אליו עשרות גברים בגירים ולמרות שהיו מודעים לכך כי הם מתכתבים עם קטין, המשיכו החשודים לנהל עמו התכתבויות בעלות תכנים מיניים בוטים. במהלך ההתכתבויות, נשלחו על ידי החשודים, כל אחד על פי המיוחס לו, תמונות בעלות תכנים מיניים, תמונות עירום של עצמם או כאלה הנחזות לכך, קבצי וידאו בעלי תכנים פורנוגרפיים ואף ביקשו מהקטין לצלם את עצמו בעירום ולשלוח להם.

במהלך השיחות באפליקציות או בשיחות טלפון, חתרו ודחקו חלק מהחשודים למפגש מיני במרחב הפיזי עם הסוכן, בתמורה לתשלום כספי בסכומים שונים ובהצעות לאירוח בצימר, מפגש מיני ברכבם ובתוך כך, תיארו בפניו את רצונותיהם למימוש מפגש מיני עמו בטווח זמן מיידי ואת שבכוונתם לבצע במהלך הפגישה המינית.

“אני בגיר ובהפעלתי כסוכן הודרכתי כיצד לפעול”, הסביר הסוכן הסמוי, “אבל הילדים שנמצאים ברשת לא יודעים כיצד לפעול. הם לא מודעים לסכנות של המרחב המקוון, הם לא יודעים מי הדמות האמיתית שמשוחחת איתם, ומי מחכה להם מעבר למקלדת ורק ממתין לרגע שבו יוכל לנצל אותם”.

חקירת תופעת זנות הקטינים ברשת הנה אחד מיעדי יחידה 105 זאת בשל חומרתה, היקפה והשלכותיה על קטינים. במהלך השנה האחרונה נוהלו מספר פרשיות בתחום והוגשו כתבי אישום שונים נגד חשודים שהואשמו בצריכת זנות מקטינים.

אמש נעצרו 3 חשודים, לאחר ששניים מהם נפגשו עם “הקטין” בסיום התכתבות עמו ובשעות הבוקר נעצרו 7 חשודים נוספים בגילאי 30-60. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות ובהמשך היום ובהתאם לצורכי החקירה יובאו החשודים לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן