fbpx

מס’ 2 במפלגת נעם על אמיר אוחנה: “יש קושי שאדם שמחצין את הדבר הזה הוא שר בכיר בממשלת ישראל”

במסגרת מפגש שאלות תשובות שערכה המפלגה בקבוצת הווטסאפ של הפעילים, התייחס מספר 2 במפלגת נעם, אלדד רבינוביץ, לשאלה הנוגעת לשר אמיר אוחנה ואמר: "נעשה ככל יכולתנו על מנת להחזיר את הטבעיות" | על מצעדי הגאווה אמר: "נפעל לאיסור מצעדי גאווה בחקיקה"
Picture3

מפלגת נעם, שהצטרפה לרשימת הציונות הדתית בבחירות לכנסת, זוכה לשיתוף פעולה מצד מפלגת הליכוד במאמץ משותף להגדלת הגוש. אך חבריה לא כל כך מרוצים מהעובדה ששר בכיר בליכוד הוא הומו שמחצין את זהותו, ואפילו מתכננים לפעול נגדו, לאחר שיעזור להם להכנס לכנסת כמובן.

עמדותיה של מפלגת נעם כלפי הקהילה הגאה גלויות לכולם ואינן מפתיעות אך אחד, אך מה שהפתיע הוא היחס לשר אמיר אוחנה, המשמש שר בכיר וחבר בכיר במפלגת הליכוד, אותה מפלגה שפועלת בצורה נמרצת על מנת להכניס את מפלגת נעם לכנסת.

במסגרת מפגש שאלות תשובות שערכה המפלגה בקבוצת הווטסאפ של הפעילים, כחלק מקמפיין הבחירות של המפלגה, התייחס מספר 2 במפלגת נעם, אלדד רבינוביץ, לשאלה של אחד התומכים הנוגעת לשר אמיר אוחנה ולעובדה שהוא חבר קהילה.

‏”יש קושי שאדם שמחצין את הדבר הזה ושזה משהו ומאד משמעותי בזהות שלו הוא שר בכיר בממשלת ישראל”, ענה רבינוביץ’, “אנחנו נעשה  ככל יכולתנו בהסברה ובהשפעה על מנת להחזיר את הטבעיות”.


בין שאר הנושאים שעלו, נשאל רבינוביץ’ על יחס המפלגה לקהילה הגאה ולנושאים להט”בים שונים.

לשאלה על מצעדי הגאווה ענה רבינוביץ’ כי “אנחנו מאד מתנגדים למצעדי הגאווה. הם צעד פרובוקטיבי ברחובות שנועד לפגוע באנשים אחרים. אנחנו נגד מצעדי גאווה במרחב ההציבורי. אם לא ניתן לעשות זאת בחקיקה כמובן שנפעל שיהיה אפשר”.

“אני לא חושב שבן אדם נולד עם זה. זו מערכת מורכבת בעיקר סביבתית. הרבה אנשים עם הנטיות המולדות האלה, בחינוך נכון ובסביבה נכונה היו גדלים להיות אנשים שמתחתנים ומביאים ילדים, אנשים שמחים ומאושרים בחייהם. יש אפשרות לטפל, לא מדובר כאן בטיפולי המרה עם שוק חשמלי. הרבה אנשים ניסו ועם הרבה רצון אפשר להשתנות”.

עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. חולצה עם עץ קטן הגב

    התנועה המסורתית (קונסרבטיבים) צריכה לתבוע את ה”מפלגה” הקיקיונית הזו על גניבת שם תנועת הנוער שלה – נוע”ם (נוער מסורתי) שקיימת 40 שנה.

    ערכי נוע”ם המקורית הם יהדות, הומניזם, סובלנות, פלורליזם ויחס למיעוט.

  2. אורי הגב

    אין ספק ש-“בסביבה נכונה היו גדלים להיות אנשים שמתחתנים ומביאים ילדים”
    אז בואו נשנה את המגבלות שמטילה החברה עצמה. זו החברה והחוקים שלה שיוצרים סביבה לא נכונה.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן