fbpx

מכינים את בתי הספר היסודיים לקראת ילדים למשפחות גאות

איך יתקבל ילד למשפחה להט"בית בבית הספר? והאם הצוות החינוכי ערוך לסייע ולתמוך בו? ארגון חוש"ן מזמין אתכם להמליץ על בתי ספר וצוותי הוראה שחשוב שיעברו הדרכה של חוש"ן. ויש גם פרסים
חושןיסודי

כל הורה חושש מהיום בו הילד או הילדה שלו יעלו לכיתה א’, יעברו מהמסגרת המוגנת והמוכרת של הגן אל מסגרת גדולה יותר ואישית פחות, בה יאלצו להתמודד, אולי לראשונה בחייהם, עם החיים האמיתיים.

החשש הזה אף גדול יותר אצל הורים להט”בים, שחוששים, בנוסף לשאר הדאגות, גם לדרך בה תתקבל המשפחה של בנם או ביתם בבית הספר, על ידי הילדים, ההורים, המורות והמורים והצוות כולו. לחשש הזה שותפים גם בני משפחה נוספים, כמו אחים ואחיות, סבים וסבתות.

למרות שילדים וילדות להורים להט”בים נמצאים בבתי הספר בכל שכבות הגיל, לא תמיד בתי הספר ערוכים להתמודד עם גילויי להט”בפוביה הנובעים מכך. כך נוצר מצב שלאחר שבגן הילדים נחשפו לאבא ואבא של שבת, עם המעבר לבית הספר הסביבה משתנה והילדים נאלצים להתמודד עם תגובות שונות למשפחה ממנה הם באו, מבלי שלצוותים החינוכיים יש את הכלים לסייע להם בהתמודדות הזו.

ארגון חוש”ן חינוך ושינוי, המכשיר צוותים חינוכיים ברחבי הארץ להתמודד עם ילדים וילדות להט”בים, משפחות להט”ביות וגילויי להט”בפוביה מצד התלמידים, מבקש להגיע גם לבתי הספר היסודיים, וגם לבית הספר של הילדים שלך.

במסגרת קמפין מיוחד ליום המשפחה, מבקש הארגון מהורים, אחים ואחיות, סבים וסבתות, להט”בים ותומכים, להמליץ על בתי ספר יסודיים שלדעתם רצוי שיעברו הכשרה של חוש”ן.

במהלך הקמפיין, שהחל ביום המשפחה ויימשך שבוע, יוכלו הגולשים והגולשות להמליץ על בתי ספר ולהסביר מדוע הן רוצות לשלוח דווקא לשם סדנא של חוש”ן, המיועדת לצוות החינוכי של בית הספר.

בסוף השבוע יועברו כל הסיבות לצוות מקצועי של ארגון חוש”ן, שיבחר את חמשת הנימוקים הכי מוצלחים. חמשת הנימוקים שיעלו לשלב האחרון יעמדו לבחירת הקוראים כאן בוודג’.

המשתתף שהנימוק שלו יקבל את מירב קולות הגולשים, יזכה בזוג כרטיסי כניסה לסרט באולם VIP לבחירתו ברחבי הארץ, ואילו בית הספר יוכל ליהנות מהדרכת חוש”ן לצוות המורות והמורים.

עוד בנושא:  מנטע ועד כריסטינה - כל מה שמחכה לכם באירועי יורו פרייד במלטה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן