fbpx

מחפשים משהו רציני? זאת האפליקציה בשבילכם

הסוף ל-"מה מחפש?" נמאס לכם מאפילקציות ההיכרויות? עם למעלה משני מיליון משתמשים בכל העולם,  אפליקציית ההיכרויות הישראלית GAYFRIENDLY  באה לשנות את שוק ההיכרויות לגברים הגאים. האפליקציה נועדה למטרת היכרויות למציאת זוגיות בלבד ומציעה ממשק ייחודי ומעניין. נכנסנו לבדוק
גייפרינדלי
צילום: DEPOSITPHOTOS

מאז התפרצות נגיף הקורונה וכניסת הריחוק החברתי לחיינו שהכריחו אותנו להסתגר בבתים ולמעט באינטראקציות חברתיות, הולכים ומצטמצמות ההזדמנויות שבהן ניתן להכיר אנשים למטרות זוגיות. מצעד הגאווה לא התקיים, המסיבות בוטלו, הבארים נסגרו ואפילו אירועי מתנדבים בארגוני הקהילה שהיו קרקע פורייה להיכרות “רצינית” קרו במתכונת מצומצמת מאוד אם בכלל.

התקופה הזו הקשתה אף יותר על סוגייה שבמילא העלתה קושי נרחב אצל גברים גאים ובנוסף גורמת לכולנו לבלות יותר זמן בבהייה באפליקציות ההיכרויות השונות מתוך רצון למציאת עניין. הכניסה לסגרים נוספים  העלתה את הכמיהה לפיתוח מערכות יחסים זוגיות  ופחות לקשרים חד פעמיים.

לאחר סקר נרחב שביצעו מפתחי האפליקציה הישראלית בקרב קהילות של גברים גאים ברשת וראיונות נרחבים הם הבינו שקיים צורך נרחב של גברים הומואים לפלטפורמות היכרות לזוגיות ותסכול רב על האופי “הלא רציני” של האפליקציות הקיימות. GAYFRIENDLY מבקשת לענות על הצורך הקיים ולהיות פלטפורמה להיכרויות למטרת זוגיות בלבד. בשנה וחצי שהיא קיימת, זכתה האפליקציה להיענות רבה בישראל ובעולם ולמעל 2 מיליון משתמשים רשומים.

אז מה בדיוק שונה בה משאר האפליקציות?

נכנסנו לבדוק בעצמנו.

הרשמה ואימות –ההרשמה קלה ופשוטה ודומה לממשקי ההרשמה של האפליקציות הדומות. התחברות באמצעות פרופיל גוגל או פייסבוק ואתם בפנים.
כדי לבצע אימות של הפרופיל מכניסים כתובת אימייל, תמונות, קישורים לרשתות חברתיות ומספר טלפון. פרופיל מאומת מופיע עם אייקון מיוחד ומקבל עדיפות על פני פרופילים שאינם מאומתים.

במבט ראשון על עמוד הפרופילים שנפתח מולנו ראינו יותר פרצופים מאשר תמונות חסרות פנים של גברים ללא חולצה, וזה כבר חדש. את הצלליות השחורות והריבועים האדומים שאנחנו מכירים, מחליפות דמויות אווטאר מצויירות ומקוריות שניתן לבחור מבינהן מתוך מגוון רחב שמייצג שלל דימויים גאים. ניתן לבחור להישאר אנונימי באמצעות האווטאר המייצג אותך.

בנוסף לתמונות, ניתן להעלות לפרופיל גם סרטונים קצרים שיגרמו להיכרות להיות יותר אמיתית.

חיפושים – ההיכרות באפליקציה לא מבוססת אך ורק על מיקום והיא אינה פתרון למפגשים מזדמנים, החיפוש באפליקציה מאפשר סינונים שעד היום לא נתקלנו בהם– כמו למשל בן זוג טבעוני, בעלים של כלב או חתול, או בעל השכלה אקדמאית או עיסוק כזה או אחר. בחיפוש המתקדם אפשר להשתמש בצ’אט בוט בשם אנטוני, שמאפשר למצוא התאמות גם בפייסבוק מסנג’ר על ידי מענה על כמה שאלות.

סקרים – פיצ’ר הסקרים מאפשר דרך נוספת להכיר אנשים שחושבים כמוכם (או שחושבים ההפך מכם). כשנכנסים לאזור הסקרים באפליקציה ועונים על כמה סקרים קצרים בנושאים שונים, כמו יחסים, העדפות זוגיות, דימוי גוף, ועד לסרטים, תחביבים שונים והעדפות מוזיקליות. אם תבחרו, התשובות שעניתם עליהם יופיעו בפרופיל ויאפשרו לכם למצוא אנשים עם דעות דומות לשלכם, ולבדוק את התשובות של הפרופיל שהתעניינתם בו.

למרות שהאפליקציה נחשבת חדשה יחסית, האפליקציה מכילה כבר כמות לא מבוטלת של משתמשים. אמנם יכול להיות שאלו אותם גברים שנמצאים בשאר האפליקציות, אבל GAYFRIENDLY  מציעה גישה שונה ואופי סולידי ורציני יותר.
נראה כאילו המשתמשים באפליקציה באים באמת כדי למצוא זוגיות ולא למטרות אחרות. שינוי מרענן ואפילו מפתיע.

המחיר – ההורדה וההרשמה לאפליקציית GAYFRIENDLY  היא בחינם, ניתן לפתוח פרופיל ולהעלות תמונות, לצפות בפרופילים השונים  ולשלוח משפטי פתיחה ולענות על הסקרים. אך יש לרכוש מנוי שמספק בין היתר גישה להתכתב עם פרופילים באופן חופשי . בנוסף אם אתם רוצים לקבל עדיפות בחשיפה, האפליקציה מאפשרת לכם להבליט את הפרופיל שלכם בתוצאות החיפוש באמצעות מטבעות אותם ניתן לרכוש באפליקציה.

תשלום על אפליקציית היכרויות הוא אינו חדש ואף נפוץ באפליקציות שאינן לקהילה הגאה אך עדין קצת קשה לעיכול באפליקציות להט”ב. למרות זאת, הגישה השונה שמציעה האפליקציה הופכת את ההשקעה למשתלמת.
אנחנו התרשמנו מאוד לטובה מהאפליקציה. היא משנה לחלוטין את שיטת ההיכרויות של הגברים הגאים שהכרנו עד עתה. היא מציעה סביבה בוגרת, רצינית ומכבדת יותר למי שרוצה “להתקדם” מסטוצים ל”דבר האמיתי”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן