fbpx

מזל טוב – מר עכבר מסדרת הילדים ‘ארתור’ התחתן עם בחיר ליבו

בפרק הראשון של העונה החדשה של סדרת האנימציה ארתור, מתחתן מחנכם של ילדי הסדרה עם שנבוב בשם פטריק | "רצינו להציג לקהל הצופים הצעיר את המגוון הרחב של המבוגרים שנמצאים בחיי היומיום של הילדים והילדות"
מרעכבר

פרק הפתיחה של העונה ה-22 בסדרת הילדים המצויירת ארתור, הציג לראשונה בפני הצופים הצעירים את מערכת היחסים של מר עכבר, ואת נישואיו לבחיר ליבו, פטריק.

מר עכבר, או בשמו הפרטי נייג’ל, הוא המורה של ילדי הסדרה – ארתור, באסטר, מאפי ופרנסין. דמותו של מר עכבר מלווה את הילדים לאורך כל עונות הסדרה, אך חיי האהבה שלה מעולם לא זכו להתייחסות.

בפרק הראשון של העונה ה-22, שנקרא “מר עכבר והמישהו המיוחד”, מגלים הילדים ארתור, באסטר, מאפי ופרנסין כי מחנכם האהוב עומד להתחתן. הילדים הסקרנים עוקבים אחריו בניסיון לגלות את זהות הכלה המסתורית, וכשהם רואים אותו אוכל ארוחת צהרים עם אחותו פאטי, הם טועים לחשוב שזו כלתו לעתיד.

הילדים, שאינם מרוצים מהיחס שמקבל מר עכבר מפאטי, מתכננים לחבל בחתונה, אך כשהם מגיעים לארוע הם מגלים שפאטי היא אחותו, ואילו האדם עימו המורה שלהם עומד להתחתן הוא שנבוב בשם פטריק. הילדים ההמומים, שככל הנראה לא ציפו לכך, מקבלים את הגילוי בתדהמה, אך מהר מאד מתעשתים, ואפילו חוגגים בחתונתם של המורה שלהם ובחיר ליבו ונהנים מעוגת החתונה עליה מתנוססות דמויות של שני חתנים.

החתונה הגאה עוררה תגובות רבות בקרב מעריצי הסדרה, בהם אנשים רבים שגדלו על הסדרה ועל הדמויות, שהתרגשו ושיבחו את יוצרי הסדרה על הפרק.

“צפיתי בפרק עם דמעות בעיניים”, כתבה אחת מצופות הסדרה הבוגרות, “זה חמוד ומתוק כל כך. אני כל כך שמחה שילדים כמו האחיינית שלי נחשפים לייצוג כזה”. “צריך לשבח את הכותבים של הסדרה הזאת”, נכתב בתגובה נוספת, “אתם יודעים כמה מדהים זה שמישהו שהיה בסדרה הזו מההתחלה, מישהו שהוא דמות מרכזית, יוצא מהארון ומתחתן בתוכנית לילדים? …וכל הילדים גם בחתונה שלו!”.

ברשת PBS התייחסו לקו העלילה הגאה והמפתיע והסבירו כי רצונם היה להציג לקהל הצופים הצעיר את המגוון הרחב של המבוגרים שנמצאים בחיי היומיום של הילדים והילדות. כך, גם ילדים שלהם שני אבות יוכלו להזדהות עם הדמויות המבקרות בסלון שלהם בכל יום, וגם החברים בכיתה יכירו אותם טוב יותר.

עוד בנושא:  המחזמר שיקגו מגיע למרכז ענב ואתם יכולים לזכות בכרטיס זוגי

הסדרה “ארתור” מבוססת על סדרת ספרי ילדים מצליחה באותו שם שנכתבה ואוירה על ידי מארק בראון, והיא סדרת הילדים הכי ותיקה בארצות הברית אחרי “רחוב סומסום”.

הפרק שודר אתמול בארה”ב, ובקרוב גם ילדי ישראל יוכלו ליהנות מפרק החתונה הגאה. הסדרה,  בערוץ הילדים משודרת כרגע העונה ה-21 של הסדרה, ומערוץ הילדים נמסר שהעונה ה-22 כבר נרכשה ותשודר בקרוב.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן