fbpx

בניגוד לשמועות – ארוע הגאווה בהוד השרון לא יבוטל

גורמים חרדיים בעיריית הוד השרון הודיעו כי הצליחו לבטל את הפנינג הגאווה בעיר. העירייה בתגובה: "הארוע יתקיים במתכונת המתוכננת אך בתאריך אחר, עקב ריבוי אירועים המתקיימים באותו היום בעיר"
hod_hasharon

לפני כשבוע הודיעה עיריית הוד השרון על קיום אירוע גאווה עירוני ראשון, בשיתוף עם נציגי הקהילה הלהט”בית בעיר.

הפרסום אודות האירוע עורר התנגדות בקרב חלק מחברי הקואליציה בעיריית הוד השרון, בהם סגני ראש העירייה, חיים שאבי וד”ר יואב רוזן, שהתנגדו לאירוע הכולל השתתפות ילדים, כמו גם לבחירת המיקום של האירוע, ברחבת יד לבנים.

לאחר שהביעו את התנגדותם, הודיעו היום נציגי הקואליציה כי הצליחו לשכנע את העירייה לבטל את הארוע.

“קשה לי בעיקר עם בחירת מיקומו של האירוע, ברחבת יד לבנים”, אמר חבר המועצה אופיר טואיל, “לטעמי זה עשוי לפגוע במשפחות השכולות ובנופלים, קל וחומר אם האירוע כרוך בהתערטלות כלשהי, גם אם מינימלית. אני מאמין בגישת “חיה ותן לחיות”, אין לי שום התנגדות לאירוע למען הקהילה כל עוד יישמר המינימום של הכבוד והצניעות, כמו גם הסטטוס קוו בעיר”.

עוד בנושא:  כל עיר והגאווה שלה

בעקבות הפרסומים, מיהרו באגודה למען הלהט”ב להגיב: “לאור כוונתה של עיריית הוד השרון להסיר תמיכתה מאירוע הגאווה שתוכנן בעיר, אנו מבהירות שלא נבטל ולא ניסוג – האירוע יתקיים בשבוע הבא, עם תמיכת העירייה או בלעדיה. אנחנו מחזקות את הקהילה המקומית בהובלת שרי ירושלמי וקוראות לעירייה לעמוד בהתחייבויותיה ולא להיכנע ללחצים פוליטיים לא ראויים ולא ענייניים”.

אתר WDG פנה אל עיריית הוד השרון וביקש הבהרות. מדוברות העיריה נמסר כי מדובר בשמועות, וכי השינוי בתאריך הארוע התבצע בשל ארוע גדול נוסף המתקיים באותו התאריך.

“אנו מבקשים לעדכן כי בניגוד לשמועות, אירוע משפחות הקהילה הגאה בעיר לא בוטל”, נמסר מעיריית הוד השרון, “האירוע הכולל שעת סיפור, הפעלה לילדים והרקדה משותפת להורים וילדים נדחה מהמועד המקורי שנקבע לו עקב ריבוי אירועים המתקיימים באותו היום בעיר ויתקיים, במתכונת שתואמה ותוכננה מראש עם נציגי המשפחות, אך בתאריך חדש 27.7 בשעה 17:30. פרטים אודות המיקום יפורסמו בהמשך. זו ההזדמנות של כולנו להפגין את היותנו קהילה פלורליסטית ותומכת, נשמח לראותכם”.

ארועי הגאווה בהוד השרון יתקיימו ב-27.7 החל מהשעה 17:30 בפארק השחר הוד השרון. דיג’יי שי סקאלר ירקיד את החוגגים, גלינה פור דה ברה תכבד בנוכחותה והילדים יהנו משעת סיפור גאה.

ישנה קהילה להט”בית גדולה בהוד השרון אך לצערי אנחנו שקופים כאן”, אומרת שרי ירושלמי, חברת האגודה ופעילה חברתית, “פניתי לעיריית הוד השרון בבקשה לציין את חודש הגאווה בעיר לשמחתי למרות פרק הזמן הקצר בעירייה החליטו להרים את הכפפה ולהפיק אירוע גאווה וסובלנות. אני מקווה שאירוע ראשון זה יהווה יריית פתיחה להכרה של העירייה בצרכי הקהילה הגאה בעיר. השלב ההכרחי הבא יהיה השתלמויות לצוותי חינוך והדרכה בנושאי קבלת משפחות וילדים להט”בים במערכת החינוך העירונית וכן, קידום תוכנית סובלנות ומגדר בבתי הספר ובגנים”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. . הגב

    פשוט גועל נפש שזה קורה, תמיד זה מה שקרה בעיר הוד השרון. משלמים ארנונה בשמיים ולא מקבלים כלום בתמורה. פעילויות לנוער אין, מקומות פתוחים בשישי אין, ברים לא לבני 50 אין, ואפילו מצעד גאווה אין. אני באמת לא מבין מה כל כך קשה לארגן את המצעד… פשוט מביאים די ג’י והופעות, לא צריך לא שעת סיפור ולא כלום. העיר הזאת הפכה להיות בשלטון הזקנים שלא דואגים טיפה לצעירים בעיר. אם כבר אני מוציא עצבים על העיר הזאת , גם תחב”צ נורמאלי אין פה. בקיצור אם זה ישאר ככה בהזדמנות הראשונה שאני יכול אני בורח מפה, ולכל אלה ששוקלים לעבור לפה עם נערים או ילדים פשוט תשללו את המקום. אה וגם מתנס אין ואם מבחינת הערייה זה נחשב הבאר אז שיצאו מהאשליה הזאת כבר כי זה מקום כושל

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן