fbpx

ליין פופ חדש בת”א – “בפסיכית אנשים לא יפסיקו לרקוד”

לדניאל אוחנה ושיאל אורן יש רעיון פשוט - להקים את ליין הפופ הטוב ביותר. עם מסיבות שמתחילות בתשע בערב, להיטים שכולם אוהבים ומכירים וקבוצת פייסבוק להיכרות לפני היציאה למסיבה | "מרבית הליינים מפספסים נקודות שהן קריטיות עבור חברי הקהילה, והמטרה שלנו היא להציע אלטרנטיבה משופרת"
הוואנהקלאב

אם יש משהו שלא חסר בת”א זה מסיבות… ובליינים שיוצאים אליהן. אבל למרות השפע והגיוון של הליינים בפאבים ובמועדונים שונים, יש כאלה שעדיין מרגישים שמשהו חסר.

דניאל אוחנה ושיאל אורן, חברי נפש ואוהבי פופ מושבעים, החליטו להקים ליין מסיבות חדש, שינסה לספק את מה שהם טוענים שחסר כל כך במסיבות הגאות בתל אביב – שעה נוחה, מיקום מדוגם והרבה הרבה פופ.

“הרעיון הוא פשוט”, מסביר דניאל, “להקים את ליין הפופ הטוב ביותר בתל-אביב. זה כמובן אידיאל שכולם שואפים אליו, גם ותיקים ומנוסים מאיתנו, אבל ב3-4 שנים שבהן אני יוצא למסיבות – קיבלתי את התחושה שמרבית הליינים מפספסים נקודות שהן קריטיות עבור חברי הקהילה, והמטרה שלנו היא להציע אלטרנטיבה משופרת”.

אילו נקודות למשל?
“בתור התחלה, כיום רוב המסיבות מתחילות מאד מאוחר, וברובן פתיחת הדלתות היא רק בחצות. בהמשך יש את סוגיית המקום, כאשר בדרך-כלל מדובר בדאנס בר שעבר הסבה למועדון ללילה – מה שבוודאי מייצר צפיפות נוראית, ואז מגיע השיא בדמות אי-הקפדה על החוק האוסר על עישון. אצלנו הדברים האלו לא יהיו. ברור לנו כמובן שיש הרבה אנשים שדווקא נהנים מהמתכונת הנוכחית, וזה מבורך, ועדיין בעבור כל אלו שמחפשים משהו אחר ומרענן – חשוב לנו לייצר אלטרנטיבה מתאימה”.

מאיפה הגעתם למסקנה שזה התמהיל שחסר במסיבות?
“כל הקונספט של המסיבה נולד מתוך צורך אישי שלי ושל חברים קרובים”, מסביר דניאל, “צורך שבעקבות סקרים שערכנו בקרב חברי הקהילה, התגלה כמשותף לעוד רבים אחרים. מהצד אפשר להניח שכמעט כל מסיבת גייז כיום היא מסיבת פופ, אך בפועל השילובים שבין פופ, דאנס, מוזיקה שחורה וראפ הרבה פעמים שם אותנו, חובבי הפופ העדכני, במצב שאנחנו עומדים ברחבה ומחכים שהרמיקס ‘המתוחכם’ יסתיים ושנקבל במקומו שיר פופ כיפי… המטרה שלנו היא שב-‘פסיכית’ אנשים לא יפסיקו לרקוד. שאנשים ידעו שהם מגיעים למסיבה שהיא בהגדרה שלה ‘מסיבת להיטים’, כזו שכן כוללת בתוכה כמה הפתעות ואפילו הזדמנויות להפעיל שאזם – אבל בעיקר מורכבת מהשירים שאהובים על כולנו”.

“ההורים שלי הם הבעלים של מועדון הוואנה קלאב, בו אנחנו מקיימים את המסיבה”, מוסיף שיאל, “וכשאני רואה את המקום הזה ואילו מסיבות מטורפות הם עושים כאן, אני מרגיש שבתור חבר בקהילה אני פשוט מחויב לתת את החוויה הזו גם לחברי הקהילה הגאה. אני מרגיש שזה פשוט לא בסדר שלא לעשות את זה. יש לנו את החזון, אנחנו רואים בראש שלנו את המסיבה המושלמת וזו פשוט חובה מבחינתנו להוציא את החזון הזה לפועל”.

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

מסיבה שהיא קהילה

אחרי שבנו את הליין אפ של המסיבה באמצעות סקרים שערכו בקרב הבליינים הפוטנציאלים, החליטו דניאל ושיאל להמשיך עם הקו השיתופי ולקחת אותו צעד קדימה.

“החזון שלנו הוא יצירה של מסיבה שמורכבת מקהילה איכותית וייחודית”, מסביר דניאל, “לשם כך פתחנו את קבוצת הפייסבוק: ‘פסיכית: מסיבת הפופ של תל-אביב’, שמורכבת בעיקר מחברי הקהילה הגאה ותומכיה שמתעניינים בתרבות בכלל ובמוזיקת פופ בפרט. כל-כך הרבה מדברים בקהילה שלנו על שטחיות ועל העיסוק המוגזם במראה חיצוני, ולכן היה לנו חשוב ליצור סביבה וירטואלית שתאפשר לנו להתחבר לקהל שלנו ובמקביל לאפשר לאנשים להכיר אחד את השני על בסיס של תחומי עניין משותפים. אנחנו רוצים שכשאנשים יגיעו ל-‘פסיכית’, מעבר לזה שהם יגיעו למסיבה הכי טובה בעיר – הם יגיעו כדי לפגוש את החברים הכי טובים שלהם”.

אז מה בעצם הולך להיות שם?
“הליין מתוכנן להיות ליין שבועי, ובכל שבוע יתקיים ספיישל מוזיקלי אחר מתרבות הפופ” מסביר דניאל, “לדוגמא את מסיבת הפתיחה שלנו בחרנו להשיק עם ספיישל מטורף של המלכות: בריטני, גאגא וטיילור סוויפט; בחירה אליה הגענו מתוך סקרים שערכנו בקרב הקהל שלנו. אנחנו מאמינים שכדי להיות ליין הפופ הטוב ביותר, הקשיבות לקהל היא קריטית. ברגע שאנשים מזהים חוויה שמדויקת להם – הם רוצים לקחת בה חלק, ואנחנו מאמנים שהגישה הזו היא נקודת החוזק שלנו”.

“על עמדת הלהיטים יהיה אחראי הדיג’יי האגדי דניאל מריומה”, מוסיף שיאל, “המקום כולו ענק ואסתטי, ומעבר לכל לכך יש גם תפריט אלכוהול ואוכל עשיר ומגוון. אנחנו יודעים בוודאות שהליין הולך להיות ברמה הכי גבוהה שיש. גם מבחינת המקום עצמו וגם מבחינת תוכן האירוע.

מסיבת הפתיחה של פסיכית תתקיים ב13.11.19, יום רביעי בחל מהשעה 21:00 – מוקדם, כפי שאנשים ביקשו! ככה שגם מי שקם מוקדם למחרת לעבודה יוכל ליהנות. מחיר כרטיס כניסה ברכישה מוקדמת הוא 39 ₪ ובמעמד הכניסה 50 ₪.

“חשוב לייצר אירוע כיפי ואיכותי במחיר שיהיה נוח לכל אחד”, הם מסכמים, “ככה שכולנו נוכל להנות ביחד. זו המטרה שלנו”.


פסיכית – מסיבת הפתיחה | רביעי 13.11.19 משעה 21:00 | הוואנה קלאב – יגאל אלון 126 ת”א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן