fbpx

יש ויאגרה באוויר – הכפר הקטן באירלנד בו אף אחד לא סובל מבעיות זקפה

תושביו של הכפר האירי שבו מיוצרים כדורי הויאגרה טוענים שהאדים מהמפעל הסמוך משפיעים באופן קבוע על הזכרים בכפר. "שאיפה אחת מהאוויר ואתה קשיח". החברה מכחישה את הסיפור וטוענת כי מדובר באגדה אורבנית
ringaskiddy

במשך שני העשורים האחרונים מייצרת חברת התרופות פייזר את התרופה לאין אונות, הויאגרה, במפעלה בכפר רינגסקידי שבמחוז קורק באירלנד.

על פי פרסומים בסאנדי טיימס בבריטניה, טענה שהגיע לאחרונה מתושבי הכפר, גורסת כי קרבתו של המפעל לכפר ו”אדי האהבה” המשתחררים ממנו, מעניקים לגברים המקומיים, וגם לחבריהם הנאמנים ההולכים על ארבע, כוחות מיניים עצומים.

“שאיפה אחת ואתה קשיח”, אמרה לסאנדיי טיימס תושבת הכפר דבי או’גריידי, “אנחנו נהנים מאדי האהבה כבר שנים בחינם”. אימה של דבי, סדי, מוסיפה כי יש משהו באוויר ברינגסקידי, וכי החיים בכפר הם ברכה עבור גברים הסובלים מ”בעיות במחלקה”.

גם שאר תושבי הכפר מוכנים להשבע שהמפעל הקרוב משפיע על הזכרים בכפר, ולא רק על ההולכים על שתיים, אלא גם על ההולכים על ארבע. האחות הפסיכיאטרית פיונה טומיי, שחזרה לא מכבר לכפר אחרי חמש שנים בארה”ב, סיפרה כי היא נתקלת כל הזמן בכלבים מקומיים מסתובבים במצב של התרגשות מינית.

“אני חושבת שוויאגרה נכנסה לאספקת המים”, אמרה, “זה כנראה קרה ממש בהתחלה לפני שהם היו כל כך מוסדרים”.

אין זו הפעם הראשונה שטענות על השפעת המפעל על תושבי הכפר נשמעות. תושבי המפעל “מאשימים” את המפעל בבייבי בום שפקד את הכפר בשנת 1998, עם הקמתו של המפעל בשטחו, וחושבים שייתכן שהשנה יגיע בייבי בום נוסף.

חברת התרופות פייזר טוענת מצידה כי הסיפור המשעשע הוא לא יותר מסיפור. בהצהרה לעיתונות הסבירה החברה כי תהליכי הייצור בהן היא משתמשת ואמצעי הבטיחות בהן היא נוקטת תמיד היו מתוחכמים מאוד ומוסדרים מאד, ואינם מאפשרים מצב בו חומר כלשהו ישתחרר לאוויר.

הדרישה לכדורי הויאגרה ממשיכה ועולה בעולם כולו, ובבריטניה בעיקר, לאחר החלטה של משרד הבריאות הבריטי לאפשר מכירה של ויאגרה בבתי המרקחת ללא מרשם רופא, על מנת להלחם התופעת הכדורים המזוייפים. ההחלטה תכנס לתוקף בחודש אפריל 2018, כך שככל הנראה המפעל ימשיך לפעול בשיא הכוח, ותושבי הכפר, והתיירים הרבים שודאי יתחילו לפקוד אותו, ימשיכו ליהנות מה”חיים הקשים” שעושה להם המפעל.

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן