fbpx

“ישנו חלון הזדמנויות מוגבל בו המוזיקה שלי יכולה לצאת לאור, מאחר שהשמיעה ממשיכה להדרדר”

באמצע הקלטת אלבומה השני, איבדה אוזי זולטק את מכשירי השמיעה שלה. עכשיו היא פונה לעזרתכם בקמפיין הדסטארט לרכישת מכשירי שמיעה חדשים והשלמת האלבום | "אני בגישה של לצאת מהארון, גם כלהט"בים וגם כאנשים שמתמודדים עם מגבלה כלשהיא ומפחדים מתגובת הסביבה"
אוזיזלוטק
צילום: אורי קספר

היי, אני אוזי זולטק, זמרת, מרצה, יוצרת וגם כבדת שמיעה ולהט”בית מוצהרת.

יש לי זוגיות מדהימה בת 3.5 שנים עם נינה ואפילו עשינו ולוג נשי מגניב, בו אני חושפת את החיים האישיים שלי לפני ומאחורי הבמה, מספרת על לקות השמיעה שלי ומפגינה אהבה לנינה. קוראים לנו ozzina love אני אוזי והיא נינה.

בכלל אני בגישה של לצאת מהארון, גם כלהט”בים וגם כאנשים שמתמודדים עם מגבלה כלשהיא ומפחדים מהתגובה של הסביבה. במקרה שלי, המטרה שלי היא לעזור לאנשים שלא יפחדו ולא יתביישו להרכיב מכשירי שמיעה, ולחסוך להם זמן מיותר של איכות חיים ירודה בעזרת מסרים אופטימיים ובעזרת המוסיקה.

בעבר מאד התביישתי בכך שאיני שומעת וסירבתי לשאת מכשירי שמיעה. כשהתחלתי לשאת אותם כולם קראו לי אישה ביונית. מכאן גם עלה השם של האלבום שהוא מעין יציאה מהארון כלא שומעת, שנעזרת במכשירי שמיעה, ובו אני שרה על מה זה עושה לי ואיך זה פוגש אותי בחיים בכל מיני סיטואציות.

אני מקבלת המון מחמאות על השירה והפרפורמנס שלי, על אף לקות השמיעה המשמעותית עימה אני מתמודדת, וכל זאת בזכות ובעזרת עזרים חיצוניים איתם אני יכולה לממש את הכישרון שלי. זוהי מהותי וזוהי הייחודיות שלי.

אוזי ונינה | צילום: באדיבות המצולמות

לפני כשבועיים אבדו מכשירי השמיעה שלי באמצע הקלטת אלבום שני, פרי עטי ובהלחנתי. ככל הנראה הקופסה בה אוחסנו נפלו מהתיק שלי בדרכי הביתה ובאופן אירוני, לא שמעתי את הנפילה. אובדן המכשירים המתקדמים והיקרים עד מאוד, עצר למעשה את התקדמות הקלטת האלבום, כמו גם את רצף ההופעות שנקבעו מראש, ובעקבות זאת פירסמתי פוסט חיפושים בפייסבוק אשר זכה לתגובות מחממות לב רבות וכ – 1,000 שיתופים.

מאחר ומכשירי השמיעה לא נמצאו, החלטתי לצאת בפרויקט הדסטארט למימון המשך הקלטת האלבום. המטרה העיקרית היא להביא אנשים לקחת חלק באלבום ייחודי ברמה העולמית ולהעלות מודעות לקהילת כבדי השמיעה והחירשים.

כמה מוזיקאים כבדי שמיעה ששמיעתם ממשיכה להתדרדר עדיין נותנים בראש? עדיין יוצרים? עדיין ממשיכים לגעת באנשים ביצירה שלהם?

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

ישנו חלון הזדמנויות מוגבל בו המוזיקה שלי יכולה לצאת לאור, מאחר שהשמיעה ממשיכה להדרדר משנה לשנה ולכן אני חייבת להספיק להגשים את חלומי ואת עצמי. אני אוהבת לעסוק במוזיקה מסביב לשעון ורוצה ליצור לעצמי קריירה מפוארת גם אם מחיר החשיפה לציוד ההגברה הרועש הוא אבדן השמיעה לעת זקנה, המוזיקה תישאר איתי תמיד בראש.

בתמיכה בקמפיין שלי, תאפשרו לי להשלים את מלאכת הקלטת האלבום שלי ‘אישה ביונית’. זה מאתגר מאד ליצור בימינו, כשאלבום אחד עולה כמו רכב חדש, זה מאתגר כפליים בלי מכשירי שמיעה. נשארו עוד שבועיים לקחת חלק בקמפיין ותבוא עליכם ברכת הרוקנרול ואימרו איימן.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן