fbpx

יונתן ולפר מונה ליו”ר-שותף בבית הפתוח

יונתן ולפר, חבר הועד המנהל מאז דצמבר 2021, ישמש כיו"ר שותף לצידה של היו"ר המכהנת, נעם יבין | "יחד נחזק את תפקידו של הבית הפתוח כמרכז הקהילתי של ירושלים"
יונתן ולפר
צילום: ריקי רחמן

בבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות הכריזו כי חבר הוועד המנהל, יונתן ולפר, נבחר לתפקיד יו”ר-שותף של העמותה. ולפר יכנס לתפקיד בתחילת חודש יולי לצדה של היו”ר המכהנת, נעם יבין.

ולפר, פעיל בקהילה הגאה בירושלים בשנים האחרונות, הינו אחד המקימים והמפיקים של ליין המסיבות הירושלמי “טיפולי הרמה”, ואחראי בין היתר למסורות בעיר כמו המדרחוב הגאה ואירועי ה-BALL הירושלמיים. בעברו התנדב כמדריך ורכז מחוז ירושלים באיגי.

בעבר שימש ולפר כיועץ פרלמנטרי לח”כ איתן גינזבורג, ובימים אלו הוא עובד כמנהל קשרי הכנסת של המכון הישראלי לדמוקרטיה. ולפר הינו בעל תואר ראשון בפילוסופיה, כלכלה ומדעי המדינה (פכ”מ) מהאוניברסיטה העברית ומכהן כחבר ועד מנהל של הבית הפתוח בירושלים מאז בחירתו בידי חברות וחברי העמותה לתפקיד בדצמבר 2021.

“אני שמח מאוד ומתרגש מההזדמנות להצטרף להובלת אחד המוסדות החשובים, הותיקים, והמובילים של המאבק הגאה והמאבק על צביונה הליברלי של ישראל בכלל וירושלים בפרט” מסר ולפר, “לבית הפתוח יש מורשת של 25 שנה של עשייה למען הקהילה הגאה בבירה והוא מייצר מענים לקהילה במקומות בהם העירייה והמדינה כשלו (ואולי אפילו מעלו) בתפקידם. ביחד עם שאר חברות הוועד המנהל והצוות נחזק את תפקידו של הבית הפתוח כמרכז הקהילתי של ירושלים, כמקום מפגש של הקהילה הגאה בעיר וכפלטפורמה ליוזמות גאות”.

מהבית הפתוח נמסר כי הבחירה בולפר באה בין היתר על רקע התכניות לחזק את הרגל הקהילתית של הבית הפתוח, להנגישו לאוכלוסיות שהיום פחות צורכות את שירותיו, וביניהן קהילת הסטודנטים והצעירים בעיר.

“המינוי של יו”ר שותף בבית הפתוח היא הזדמנות נהדרת להסתכלויות שונות ומגוון מחשבתי” אמרה נעם יבין, “יונתן היה למנהיג טבעי מרגע הצטרפותו לוועד העמותה, הבחירה בו משמחת מאוד והיא הבחירה הנכונה”.

עוד בנושא:  מנטע ועד כריסטינה - כל מה שמחכה לכם באירועי יורו פרייד במלטה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן