fbpx

חברות ההייטק חוגגות גאווה

תעשיית ההייטק הקפידה על המסורת וציינה יחד עם העולם כולו את חודש הגאווה | אנחנו כאן מפרגנים להן וגם מזכירים להן שגאווה אמיתית היא לתמוך בנו לאורך כל השנה
מיקרוסופט גאוה22
צילום: דניאל לבטובסקי

חודש הגאווה צובע את המדינה בצבעי הגאוה וגם תעשיית ההייטק מקפידה על המסורת ומציינת את חודש הגאווה. מצביעת הלוגו והארת הבניינים ועד לאירועי גאווה לעובדים וארוחות בוקר חגיגיות. אנחנו כאן מפרגנים להן וגם מזכירים להן שגאווה אמיתית היא לתמוך בנו לאורך כל השנה.

בחברת Trax, ספקית מובילה של פתרונות ראייה ממוחשבת וניתוחי מידע עבור רשתות קמעונאיות, חגגו השנה את חודש הגאווה, עם דגש על גיוון והכללה, אחד מהערכים המרכזיים של החברה. על מנת להבטיח שקהילת הלהטב”ק ייהנו מסביבה ארגונית תומכת ומאפשרת לאורך כל השנה ויוכלו לקדם את הנושאים החשובים להם בארגון, החברה הקימה קבוצה פנים ארגונית, אליה הצטרפו עובדים שיפעלו לקדם את הנושאים החשובים להם בארגון. הקבוצה היא זו שתכננה את אירועי חודש הגאווה, שכללו עיצוב אייטמים ממותגים- רקע לזום, אימוג’ים, לוגו וסלוגן שהעובדים יכולים להשתמש בהם, חגיגות מקומיות במשרדי החברה ברחבי העולם, הרצאה מעוררת השראה ופרקטית כאחד על איך יוצרים סביבה מקדמת ומאפשרת ללהטב”ק. בכל יום רביעי במהלך החודש מתפרסם דף מידע בנושא אחר- ההיסטוריה של הגאווה, איך חוגגים את יום הגאווה, עובדים מהקהילה שמשתפים בסיפורים אישיים ועוד.

הסלוגן שנבחר לחודש הגאווה הוא We Stand Together , מתוך מחוייבותה של החברה יחד עם העובדים להמשיך לקדם ולטפח שוויון והכלה בTrax Retail.

צילום: באדיבות טראקס

בחברת Veev, המפתחת טכנולוגיה לבניה מודלרית, בחרו השנה לציין את חודש הגאווה בצורה יצירתית והפכו את משרדי החברה בתל אביב לתערוכה שמוקדשת כולה לשיוויון מיגדרי בשם “קירות מדברים להט”ב” של ארגון חוש״ן. במהלך חודש יוני, קירות המשרד קושטו בפוסטרים של דמויות להט”ביות משמעותיות יחד עם הסבר על יום הבנ”ה על מנת לחבר את עובדי החברה למשמעות שעומדת מאחורי חודש הגאווה שמצויין בעולם כולו, שאיננה תמיד מובנת מאליה.

שרון נלר, רכזת משאבי אנוש בVeev הוסיפה: “המטרה שלנו השנה היא לתת מקום למחשבה על כל אחת מהדמויות ולהבין מה הניע את הדמות לעשייה שלה, איזה שינוי יצרה הדמות בעולם, איך סיפורה או מאבקה של הדמות קשור אלינו ואיך ניתן להביע סולידריות כלפיה”.

צילום: VEEV

בחברת היוניקורן הישראלית Fabric שמקימה מתקני ליקוט להזמנות אונליין המבוססים על רובוטים ותוכנה אותם מפתחת החברה, הזמינו במהלך חודש הגאווה את מייקל אלורי לחלוק את סיפור חייו כגבר טרנסג’נדר. מילדות מוקדמת בדרום אפריקה, העלייה לישראל, ועד למידה בבית ספר דתי לבנות בלבד וההתגייסות לצה”ל. ההרצאה נועדה לקדם את השיח אודות זהות מגדרית, ערכים, סובלנות והכרה באחר תוך עקירת תפיסות מוטעות וסטריאוטיפים.


חברת האינשור-טק קיסתרה (Kissterra), שמפתחת מערכת מבוססת ענן לניהול השיווק וההפצה הדיגיטליים של חברות ביטוח בארה”ב ועוזרת להם להגיע למודל רווחי יותר קיימה הפנינג מיוחד לכבוד חודש הגאווה. החברה פינקה את העובדים בארוחת בוקר מיוחדת ובאירוע “האפי האוור”, במהלכו קושטו המשרדים בדגלי מצעד הגאווה ועובדי החברה נהנו מעוגיות וקינוחים בצבעי הגאווה.
כמו כן, לוגו החברה התקשט גם הוא בצבעי הגאווה למשך כל החודש.

צילום אבינועם בוארון

חברת Huuuge תומכת בעובדיה בני הקהילה הגאה, ובמהלך חודש הגאווה מקיימת מספר פעילויות בנושא: בין היתר קיימה החברה הרצאה של שני שיטרית, במטרה להקנות לעובדי החברה ידע וכלים לשיפור סביבת העבודה, ולהפיכת הגיוון מאתגר- ליתרון. כמו כן החברה ארחהערב סטאנד-אפ דראג, וארוחת בוקר חגיגית בסימן שבוע הגאווה הישראלי.

“אני גאה להיות חלק מחברה שחוגגת שוויון ותעסוקה מגוונת ומעריכה כל אחד ואחת מאיתנו כפי שהוא”, מסר עו׳”ד יהושע גורטלר, היועץ המשפטי של קבוצת Huuuge, “אני גאה שיש לי את הזכות להוביל את כוח המשימה של החברה שלנו בנושא הגוונה ושוויון, ואני שמח לומר שכל סניף של Huuuge ברחבי העולם יחגוג השנה את חודש הגאווה. זו עבורינו לא רק הזדמנות לחגוג אלא גם זמן ללמוד”.

צילום: Huuuge

חברת WalkMe, שפיתחה פלטפורמה להדרכת ולניווט משתמשים על גבי מערכות שונות בארגון בו הם עובדים, צבעה את משרדיה בצבעי הקשת מהרצפה עד התקרה בצבעי הגאווה, לכבוד חודש זה. לאורך החודש שיתפה WalkMe סרטונים של העובדות והעובדים החברים בקהילה לרגל השקת התא הגאה בחברה ולטובת שיתוף והצפת החוויות שלהם על סדר היום הציבורי.

התא הגאה של WalkMe מהווה קבוצת ייצוג שתיזום פעילויות הרלוונטיות לקהילה הגאה באופן שוטף בחברה, יחד עם תקציב מכובד שמלווה למטרה זו. בנוסף עובדות ועובדי WalkMe צעדו יחד במצעד הגאווה תחת הסלוגן- Walk With Pride, כשהם לובשים חולצות שעוצבו במיוחד לרגל המצעד.

צילום: Walkme

לכבוד שבוע הגאווה מיקרוסופט האירה את הקמפוס שלה בהרצליה בצבעי הגאווה עם הכיתוב Love is Love למען זכויות שוות לכולם.ן. הקמפוס שנבנה בהשקעה של מאות מיליוני שקלים, שוכן ברחוב אלן טיורינג, מגדולי המדענים של המאה העשרים, שהניח את היסודות למחשב המודרני ונרדף בשל נטיותיו המיניות עד ששם קץ לחייו החודש לפני 68 שנים.

עובדי מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח נרתמו גם השנה למען קהילת הלהט”ב, ותרמו לארגון הנוער הגאה איגי, ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל, כאשר מיקרוסופט הכפילה את סכום התרומה. התרומה תסייע לאיגי לקדם סובלנות בנושאי נטייה מינית, זהות ומגדר, ולפעול למיגור הלהט”בופיה. החברה גם תרמה מלגות מלאות ללימודי השכלה גבוהה לסטודנטיות וסטודנטים על הקשת הטרנסג’נדרית. זאת, במסגרת פרויקט שמתקיים זו השנה השביעית בשיתוף עם ארגון “מעברים”.

קובי מימון, יו”ר התא הגאה של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח: “העצמה והכלה של כל המגדרים והמגזרים באוכלוסייה היא ערך מרכזי במיקרוסופט. אנחנו פועלים מתוך אמונה והכרה שגיוון אנושי הוא לא רק ערך מוסרי, אלא גם צורך עסקי, וקבוצות עבודה מגוונות הן המפתח שלנו להצלחה כחברה. הפעילות של ארגון איגי מתכתבת עם ערכי מיקרוסופט, ומלבד הפעילות שלנו ושל עובדינו למען קהילת הלהט”ב, אנו תמיד שמחים להירתם למען ארגונים המקדמים מטרות חשובת כאלה על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים”.

צילום: דניאל לבטובסקי

חברת ControlUp, שפיתחה פלטפורמה לניהול מערכות מחשוב עבור תאגידים גלובליים, קישטה את משרדיה לכבוד חג הגאווה בצבעי הדגל. החברה ערכה האפי האוור בסימן הגאווה שכלל הרמת כוסית יחד עם נאום של מנכ”ל החברה, אסף גנות, מאכלים מתוקים בצבעי הגאווה ושפע אלכוהול.

צילום: ControlUp

חברת האוטומוטיב גרדנוקס שינתה את לוגו החברה, במיוחד לקראת חודש הגאווה. “חשוב לנו להעביר מסר של סובלנות וקבלת האחר”, אמרה קרן מושקוביץ סמנכ”לית משאבי האנוש בחברה. “נטייה מינית, מין, דת, לאום, גיל והשקפה פוליטית של העובדים שלנו ממש לא מענייננו, אנחנו בחברה מגייסים אנשים על סמך ההתאמה שלהם לתפקיד, לצוות ולארגון, אנחנו בוחנים את הידע והיכולות ואתם מוזמנים להצטרף אלינו, יש לנו המון משרות פנויות”.

גם בחברת Vulcan cyber שינו את לוגו החברה לכבוד חודש הגאווה באתר וברשתות החברתיות.נועה קרמר, מנהלת הHR בחברה: “וולקן סייבר אוהבת את כל העובדים והעובדות שלה על כל מי ומה שהן: הטבעיות, הייחודיות והצבעוניות על כל גווניה זה מה שעושה אותנו כאלה יפים ויפות”.

בחברת בLumigo שינו גם הם את לוגו החברה לכבוד חודש הגאווה, ואף קיימו ארוחת בוקר חגיגית לציון המאורע. לי לייבוביץ, סמנכלית HR בחברה: “חשוב לנו לציין את חודש הגאווה, לחגוג את הגיוון ולהפגין את המחויבות שלנו לקבלה ולשיוויון בחברה, שבה כל אחד יכול להיות מה שהוא רוצה להיות. אנחנו ממשיכים לגייס למגוון משרות ואתם מוזמנים להצטרף אלינו”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן