fbpx

הקשר בין שחמט לבין רייב הנשים הבינלאומי בת”א

wake up tel aviv - רייב הנשים הבינלאומי הראשון הוא אחד מאותם מהלכים המקדמים את המטרה הגדולה. לא מדובר בעוד רייב ענק עם ליינאפ מרשים ומרים במיוחד, כאילו כן, לחלוטין כן, אבל מאחורי יוזמת אירוע הנשים הראשון מסוגו בשבוע הגאווה עומדת מטרה חשובה מאוד
pixabay | cc0
Image by Free-Photos from Pixabay

עוד בילדותי אהבתי את משחק השחמט ודרך המשחק למדתי כמה וכמה שיעורים וחיזקתי כלים חשובים לחיים החל משיעור בסבלנות (על זה אני עוד עובדת) ועד לתכנון ואסטרטגיה לטווח ארוך, ריבוי תרחישים, איך הניצחון מורכב ממספר מהלכים ואיך רצף של אירועים מחברים תמונה גדולה ומשמעותית יותר.

wake up tel aviv – רייב הנשים הבינלאומי הראשון הוא אחד מאותם מהלכים המקדמים את המטרה הגדולה. לא מדובר בעוד רייב ענק עם ליינאפ מרשים ומרים במיוחד, כאילו כן. לחלוטין כן, אבל מאחורי יוזמת אירוע הנשים הראשון מסוגו בשבוע הגאווה עומדת מטרה חשובה מאוד.

במשך שנים חלמתי להפיק אירוע גדול כזה שמחבר את כל קשת קהילת הנשים לאירוע ענק, ביחד עם ליז לוי בעלת הליין המצליח, ליזי תל אביב ושותפה לחלום, פנינו לעיריית תל אביב ולמרכז הגאה ובמפגש הראשון היה לנו ברור שנרקם לו אירוע ייחודי אירוע שיהפוך לאירועי הדגל המובילים בשבוע הגאווה.

משרד התיירות יוצא בקמפיינים בעולם הקוראים לתיירים להגיע למצעד הגאווה בתל אביב כשקהל היעד ידוע מראש, וזה אכן מצליח. את הקשר בין הקהילה הגאה בעולם לבין תל אביב מחזקים שיתופי פעולה בין ליינים מצליחים מקומיים כדוגמת ה forever לבין גופי מסיבות ופסטיבלים מובילים בכל העולם.

לא הרבה יודעים אבל הישראלים הצליחו לייצר פסקול של לייף טיים ברחבי העולם, החל מעופר ניסים אהוב ליבי, מאיה סימן טוב האגדית, ינון יהל הגאון, מור אברהמי הגולדן בוי שלי, שגיא קריב ושות’ והרשימה עוד ארוכה. הייתי עדה לגודל ההערצה כשהייתי איתם ברחבי הגלובוס כשהופיעו מול אלפי וגם עשרות אלפי אנשים והרגשתי את הכח שיש למוזיקה שלנו, יש לנו יוצרים ויוצרות מוכשרימות, ויש לנו את המוזיקה – שגרירה עם כישרון להכנס לב ולהזיז את האצבעות לסגור כרטיס טיסה לתל אביב כדי לחוות את זה מקרוב.

ובשבוע הגאווה תל אביב שלנו מוצפת תיירים ואני בעד, מאוד בעד. אבל כל שנה משהו חסר לי – איפה התיירות? ואני יודעת שיש לנו, הנשים בקהילה, תרבות לילה עשירה ומגוונת. כזאת שיודעת לתת מענה רחב לאורך השנה ככלל ובשבוע הגאווה בפרט. אז מוזיקה יש, תרבות יש, חיי לילה עשירים יש, אז איך זה שהן לא מגיעות בהמוניהן לעיר הכי גאה שיש וכן פוקדות פסטיבלים באירופה ובארה”ב?

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

מה חסר במשוואה ומה אנחנו יכולות לעשות כדי לקדם? התיאוריה שלי מתחלקת לשלושה חלקים:

נוכחות – אירועי עוגן שיהוו אירועי דגל לנשים בשבוע הגאווה.

נראות – בעולם הפרסום יש אמרה פשוטה ומדוייקת: “עשית, לא פרסמת? לא עשית”. כדי שידעו על כל הטוב שיש לנו להציע, אנחנו צריכות להיות נוכחות בקמפיינים, לייצר תכנים, לחזק ולקדם שת”פים הדדיים עם מפיקות של פסטיבלים ואירועים להט”בים ברחבי העולם.

שיתופי פעולה – Wakeup Tel Aviv הוא התוצר הראשון של החשיבה הזאת, השנה נארח שתי דיג׳איות מובילות מאיטליה והחברות נרקמת לה. יש לנו תמיכה ופרגון מגוף מסיבות הנשים הגדול באירופה של קבוצת circuit Barcelona את שיתופי הפעולה האלו בקרב הנשים התחילו הליינים של ליזי בסירקיט ברצלונה ועוד כמה יעדים באירופה וזותי שהתארחה בפסטיבל Velvet Ibiza וראינו את ההשפעה הישירה לנוכחות שלנו שם ולהבאת תיירות לארץ בשבוע הגאווה ולא רק. כי בואו נודה בזה, הדיג׳איות שלנו הן באמת הכי טובות שיש.

הזכרנו את הקמפיינים של משרד התיירות וקהל היעד, חשוב להבין שהבעיה מושרשת. גם בגלל העובדה שישנה תפיסה מעוותת שנשים להטביות לא מהוות כח צרכני בעולם התיירות, הרי שהקשר היחיד שלנו לתעופה וחו”ל מסתיימים בקשרי העסקה בנתב”ג. ועד שלא נוכיח אחרת הם לא יתעוררו.

Time to wake up, וכל מה שאנחנו צריכות לעשות בשלב ראשון, זה להגיע לרייב השקיעה מתחת לכיפת השמיים- כשעל הבמה יעלו דיג’איות מובילות מהארץ ומהעולם – שקד דודוביץ, אפרת נעמן, מיכל שר, מורי באום, ומאיטליה רוברטה ומנואלה דוריאני. בגזרת ההופעות מאיה סימן טוב, דקלה ורבקה זוהר, לתמוך באירוע החשוב הזה ולהרים כל הדרך למהפכה בתחום התיירות וזה יהיה השח-מט שלנו.


Wakeup Tel Aviv רייב נשים | 12.6 בשעות 18:00-23:00 | גן העצמאות | הכניסה חופשית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן