fbpx

הקהילה הגאה מוכנה למערכת יחסים רצינית. את.ה בעניין?

במשך שלוש השנים מאז הוקם, הפך אתר חדשות הקהילה הגאה wdg.co.il לזירת התוכן המרכזית של קהילת הלהט"ב, והפלטפורמה היעילה ביותר ליצירת שיח עם חברי וחברות הקהילה בכל תחומי החיים. גם לכם יש מקום בשיח הזה, והוא משמעותי יותר ממה שחשבתם
וודג'

במשך שנים דבקו לקהילה הגאה סטריאוטיפים בנוגע לאופייה, תחומי העניין שלה והתנהגותה. גם כלי התקשורת, הקהילתיים והארציים, ישרו קו עם הסטריאוטיפים הללו וכך תרמו לחיזוקם והטמעתם.

אך הקהילה הגאה מורכבת מהרבה יותר צבעים מאשר ששת צבעי הקשת – זו קהילה רב גונית, מורכבת וססגונית, שחבריה וחברותיה הם חלק מכל שכבות האוכלוסייה, בכל מקום בארץ, בכל גיל ומוצא.

אתר חדשות הקהילה הגאה WDG (וודג’ – סלנג קהילתי שמשמעותו פנים), הוקם בדיוק בשביל לשבור את המעגל הזה – ולהציג את הפנים הרבות והמגוונות של הקהילה הגאה, שלרוב אינן מיוצגות בתקשורת.

אתר WDG הוא אתר התוכן העצמאי היחיד בישראל הפונה לקהילה הגאה ומסקר עבור חבריה מגוון רחב של נושאים – חדשות מהארץ והעולם, פנאי, תרבות, ספורט, בריאות, צרכנות, תיירות, יחסים, חיי לילה ועוד.

אבל הפנים של הקהילה הגאה הם לא רק פניהם של הלהט”בים, אלא גם של בני משפחותיהם, החברים שלהם וגם של העסקים והחברות התומכים בהם. וכן, גם שלכם ושל המותג שלכם.

מותגים שמפרסמים לקהילה הגאה מעבירים מסר הרבה יותר גדול מהמסר השיווקי – הם עומדים לצד החברות הגדולות בעולם שמפרסמות לקהילה הגאה, ממצבים את עצמם כחלק מהעולם החדש ומשדרים פתיחות, ליברליות וגלובליזציה. עכשיו תגידו לנו שאלו לא ערכים שאתם רוצים שהמותג שלכם יתגאה בהם.

5 טיפים למערכת יחסים עם הקהילה הגאה

אנחנו ממש כאן – דברו איתנו ולא עלינו
בסקר בינלאומי על הרגלי הצריכה של הקהילה הגאה, שנערך על ידי מכון המחקר OUT NOW, השיבו 63% כי יעדיפו מותג שמפרסם בפרסום ייעודי לקהילה במדיה גאה.

הפלטפורמה של אתר wdg.co.il עומדת לרשותכם כדי להתחיל את השיח של המותג שלכם עם הקהילה הגאה, לקראת מערכת יחסים ארוכה ורצינית שתזכה אתכם בצרכנים גאים ונאמנים.

אנחנו לא רק חדר כושר ומסיבות – תפגשו אותנו ביום יום
רוב הדימויים הלהט”בים בתקשורת בכלל ובפרסום בפרט, מתייחסים לצדדים השטחיים של הקהילה, שמצידה צמאה ליחס רציני ומכבד מצד מפרסמים שמצליחים לראות אותה באמת.

האוכלוסייה הלהט”בית בישראל מונה ע”פ ההערכות, כ-500 אלף איש ואישה, שקונים, אוכלים, מבלים, נופשים כמו כולם, ויש כאלו שאומרים שאפילו קצת יותר. אז דברו איתנו על הורות, על ספורט ועל פוליטיקה, על ביטוח ועל משכנתא. אתם מוזמנים כמובן גם להחמיא לנו על הוודג’, אבל רק אם אתם מותג של קרם פנים.

אנחנו לא רק מצעד הגאווה – דברו איתנו כל השנה
חודש הגאווה והאירועים הרבים הנערכים בו מהווים הזדמנות מצוינת עבור חברות ומותגים לקרוץ לקהילה הגאה. אך למרות מה שמקובל לחשוב, חברי וחברות הקהילה הגאה הם לא בהכרח טיפוסים של סטוץ חד פעמי. כמו כולם, גם אנחנו אוהבים שרואים אותנו, מתייחסים אלינו ואפילו קצת משקיעים בנו.

כדי ליצור מערכת יחסים אמיתית, דברו איתנו כל השנה. זה גם ישתלם לכם – פרסום בתקופות שאינן תקופות שיא יעלה לכם פחות, אבל ירגש אותנו באותה מידה, ואולי אפילו יותר.

אנחנו לא רק פנים יפות – אנחנו הפנים שלכם
אתם לא חייבים לייצר קמפיין ייעודי לקהילה הגאה, אנחנו נמצאים בכל שכבות האוכלוסייה, גם בקרב אלו שמתכחשים לקיומנו. שילוב של זוגות ומשפחות גאות בקמפיינים שלכם הוא צעד מצוין לכל הדעות, ואחד כזה שאנחנו אוהבים במיוחד.

זכרו שייצוג גאה הוא לא מחווה לקהילה הגאה, הוא הזדמנות של המותג לדבר את האמת שלו ולנקוט עמדה חברתית חשובה. וכשזה קורה, הצרכנים מגיבים, מזדהים ומתחברים למותג מבחינה רגשית.

מחוות קטנות עושות שינוי גדול
בקיץ 2018 הצטרפו מאות חברות וארגונים למחאת הלהט”ב. אך מערכת יחסים אמיתית לא יכולה להבנות על מחווה חד פעמית, ולכן השיח בינינו חייב להמשך בכל הזירות – בשילוב עובדים להט”בים במצבת כוח האדם שלכם, בדאגה לסביבת עבודה מכילה ומקבלת, וכמובן גם בשילוב הלהט”בים בדי.אנ.איי הפרסומי שלכם.


פורסם במוסף הכלכלה הגאה של The Marker ואתר WDG. לצפיה במגזין המלא

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן