fbpx

הפעילה החברתית זהורית שורק תפתח בשביתת רעב מול בית ראש הממשלה

מחר בבוקר תצעד זהורית שורק מהכותל אל בית ראש הממשלה, שם תפתח בשביתת רעב | "​דרישתי היא כי חברי הכנסת ​יתמכו ו​יחתמו על הסכמה לקידום שיוויון בחוק"
זהורית שורק

במסגרת המחאה הלהט”בית, הודיעה הערב זהורית שורק, לסבית דתיה ופעילה חברתית בקהילה הגאה, על פתיחתה של שביתת רעב מול ביתו של ראש הממשלה החל מיום ראשון בבוקר.

“עבורי, כאישה לסבית ודתיה, הימים האחרונים היו לא קלים עבורי כחברה ופעילה בקהילה הגאה”, כתבה זהורית, “קיבוע אפליה כנגד חברי לקהילה ומניעת זכויותינו להורות ומשפחה, הותירו אותי פגועה וחסרת מנוחה, עם רצון עז ​ו​לייצר שינוי משמעותי. בנסיון לחשוב על מה בכוחי לעשות, נזכרתי באסתר המלכה, שבתקופה אחרת, תחת שלטון מנותק, התחילה לייצר שינוי באמצעות צום.
“לֵךְ כְּנוֹס אֶת-כָּל-הַיְּהוּדִים הַנִּמְצְאִים בְּשׁוּשָׁן, וְצוּמוּ עָלַי וְאַל-תֹּאכְלוּ וְאַל-תִּשְׁתּוּ שְׁלֹשֶׁת יָמִים לַיְלָה וָיוֹם–גַּם-אֲנִי וְנַעֲרֹתַי, אָצוּם כֵּן”. מתוך השראה ​מאסתר ​החלטתי להכריז על שביתת רעב”.

זהורית הסבירה כי שביתת הרעב בה תחל מחר היא אינה רק שביתה הצהרתית, אלא בעלת יעד מוגדר. “​דרישתי היא כי חברי הכנסת ​יתמכו ו​יחתמו על הסכמה לקידום שיוויון בחוק”, הסבירה, “​וכי יפעלו לכך וכן שבכל מקום שבו מופיע איסור אפליה בחוק, יחול האיסור גם על אפליה על רקע נטיה מינית או זהות מגדרית. ​ולא אשקוט עד שרוב חברי הכנסת יחתמו על הסכם זה”.

ביום ראשון בשעה 07:30 בבוקר תחל זהורית בצעדה מרחבת הכותל, דרך שכונת ממילא ורחוב אגרון עד לבית ראש הממשלה.

“בעת הזו ועם ההחלטה בלב שלם לפתוח בשביתת רעב, אני קוראת לכל מי שמרגיש ומרגישה הזדהות עם המטרה – בואו לתמוך”, היא מסכמת, “שתפו ואל תחרישו בעת הזו”.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    צעדה! חצי שעה הליכה.
    ושביתת רעב? מחר יום צום!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן