fbpx

הפגנת המונים בדרישה למשמעת קואליציונית לטובת זכויות להט”ב

בעקבות הפלתן של ארבע הצעות חוק בנושאים להט"בים ביום רביעי האחרון, יום אחד בלבד לאחר שהכנסת ציינה את יום זכויות הלהט"ב בדיונים רשמיים והבטחות חגיגיות, החליטה האגודה למען הלהט"ב בישראל לעבור למצב של התקפה
aguda

ביום שלישי קיימה לראשונה בהיסטוריה האגודה למען הלהט”ב, יחד עם השדולה הגאה בכנסת יום מיוחד בנושא זכויות להט״ב, שתרם רבות לקידום הנראות של הקהילה.

יחד עם זאת, באותו שבוע בדיוק, החליטה ועדת השרים לחקיקה לדחות שש הצעות חוק שעלו לפתחה, ובהמשך דחתה המליאה בזה אחר זה חוקים המקדמים שוויון זכויות ומיגור אפליה, כגון: חוק שאוסר על קיום טיפולי “המרה”, חוק המקל על זוגות גאים לאמץ ילדים וחוקים המגדירים פשעים על רקע נטיה מינית כפשעי שנאה.

בעקבות כך, החליטה האגודה למען הלהט”ב, שיתוף עם ארגוני הקהילה “איגי- ארגון הנוער הגאה”, “חושן”, האחווה הסטודנטיאלית הגאה וארגון מעברים לקהילה הטרנסית, לקיים במוצאי השבת הקרובה, 27/2/16, בשעה 19:30, הפגנת המונים מול משרדי הממשלה בדרישה לשוויון וזכויות בחוק עבור הקהילה הלהט”ב בישראל.

“הקהילה הגאה זועמת ובצדק רב”, אמרו באגודה, “אנחנו מרגישים מרומים. קיבלנו על במותינו את השר שטייניץ שהתחייב שיתמוך במאבק שלנו, שמחנו לראות את שרת התרבות צועדת איתנו בתל אביב, אירחנו בכבוד את שר הביטחון בפאנל לקראת הבחירות, שמענו אותו מספר שהוא תומך בנישואים גאים, התכבדנו בנוכחותו של שר הסביבה  והתרגשנו כשראש הממשלה הגיע למליאת הכנסת ביום המיוחד לזכויות הלהט״ב.

אנחנו מתנגדות למדיניות של דיבורים והבטחות ללא כיסוי. אנחנו רוצות לראות את הקואליציה יוזמת חוקים לטובת הקהילה כפי שהבטיחו רבים מחברי הכנסת היושבים בה. אנחנו דורשות לראות את הממשלה מעבירה תקציבים חדשים לארגוני הקהילה אחרי קיפאון ארוך מדי. זו הממשלה של כולנו, אנחנו נמצאים ונמצאות בכל הקשת הפוליטית- הגיע הזמן למעשים ולא רק לדיבורים!

הקהילה הגאה אכן צבעונית ויפה – אך היא איננה קישוט. פוליטיקאים רבים מתהדרים במעמדה של הקהילה הגאה בישראל בפני העולם כולו, אך עתה הגיעה השעה לקיום הבטחות ותחילת מעשים. אנו קוראים לכל חברי וחברות הקהילה הגאה, משפחותיהם ותומכיהם וכל אזרח המאמין בשוויון אמיתי ומלא לקהילת הלהט״ב- להגיע בכדי לדרוש שוויון וזכויות בחוק עבור הקהילה הלהט”ב בישראל”.

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן