fbpx

המתנדבים של איגי משנים את העולם

קמפיין לגיוס מתנדבים של איגי מציג בצורה הומוריסטית את כוחה של ההתנדבות ואת ההשפעה שיש לה על הסביבה והעולם. אז איפה נרשמים?
איגימתנדבים

לכל פעולה שאנחנו עושים יש השלכות מרחיקות לכת, ואנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מהי ההשפעה האמיתית של פעולה שעשינו, עד להיכן היא הגיעה, במי היא נגעה ואת החיים של מי היא שינתה.

על הנקודה הזו מבססים בארגון הנוער הגאה את הקמפיין החדש שלהם לגיוס מתנדבים. בסדרה של סרטונים קצרים ומקוריים תחת הסיסמא ‘יש לך יותר כוח ממה שחשבת’ ,מציגים בארגון את ההשפעה העצומה שיש למתנדבי הארגון על הסביבה הקרובה, החברה, המדינה והעולם.

הסרטונים אמנם משעשעים והומוריסטים, אבל עדיין מעוררים מעט מחשבה לגבי הכוח שיש לנו, ועד כמה באמת הפעולות היומיומיות שלנו משפיעות על העולם.


אפשרויות ההתנדבות בארגון הן רבות ומגוונות:

הדרכת קבוצה חברתית וקבוצות נושא – הדרכה אחת לשבוע אחה”צ של קבוצת נוער (14-17) או קבוצה בוגרת (18-22). מדריכי הקבוצה אחראיים על כל הפעילות של הקבוצה ברשות הקיימת. החל משלב הגיוס ואיתור הנוער, דרך בניית תכנית עבודה שנתית והעברת הפעולות והטיפול הישיר בחניכים וחניכות הקבוצה.

הדרכה במועדון הנוער – הדרכה אחת לשבוע בערבים במועדוני הנוער של הארגון ברחבי הארץ. ההדרכה במועדון מתנהלת למעשה כמו “משמרת”, כאשר לכל משמרת יש 4-5 מדריכים ומדריכות אשר נותנים מענה לכל נער ונערה שמגיעים אליה.

הדרכה במערך הדיגיטלי והתקשורתי – המערך הדיגיטלי של איגי מונה בתוכו את אתר האינטרנט, הרשתות החברתיות, הפורומים, דיגי (שיחות בוואטספ) ואת  IGY TalksBack (ניטור שיח ברשת). במערך הדיגיטלי מגוון אופציות התנדבויות, החל מתפקידים כמו כתיבת תוכן לאתר, מתן עזרה טכנית, עבודה עם Google, קידום במדיה, יצירת קשר עם גורמים תקשורתיים ועבודת יח”צ, ועד לתפקידי הדרכה בפורומים, בדיגי ובמענה לשיח ברשת.

הדרכה בתכנית ניר – תכנית ניר היא תכנית אשר יוצאת מ”גבולותיה” של הקהילה אל המסגרות החינוכיות הפורמאליות והבלתי פורמאליות במערכת החינוך בישראל. מטרת התכנית היא לעודד שיח כן ומאפשר על מגדר ונטייה מינית, גזענות ולהט”בופוביה בין נוער הטרו-סקסואל לבין נוער גאה. ההדרכה מתקיימת בבקרים, בעשרות בתי-ספר ותנועות פזורות ברחבי הארץ. ההדרכה דורשת יכולות הדרכה מאד גבוהות וניסיון בעבודה עם נוער והפקת פרויקטים. מתאים מאד לסטודנטיות וסטודנטים שמתעסקים בחינוך והוראה.

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

מטה הארגון – מטה הארגון הוקם ע”י פעילים ופעילות שמחזיקים בתחומי עניין אשר באים לידי ביטוי בבנייה ותפעול הארגון. ההתנדבות היא במסגרת צוותים הממונים על משאבי אנוש, גיוס ופיתוח משאבים, גרפיקה, כתיבת תכנים ותכניות הדרכה וארגון הארועים בארגון

ליווי פסיכו-סוציאלי – את כלל פעילות הארגון מלווה מערך של אנשי ונשות מקצוע מהתחום הפסיכו-סוציאלי. תפקידי הליווי הם משתנים ממקום למקום, החל מליווי של קבוצות חדשות, מועדוני הנוער, התכנים וההכשרה השנתית ועוד.

לפרטים נוספים והרשמה באתר איגי ובעמוד ההרשמה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן