fbpx

המרפאה הגאה של הכללית מזמינה אתכם לחגוג את פתיחת המרפאה החדשה

אחרי שעברה את ה-2000 מטופלים.ות, המרפאה הגאה של כללית חונכת את משכנה החדש בהפנינג חגיגי הפתוח לקהל הרחב בו יתקיים שיח עם צוות המרפאה בנושאי רפואת להט"ב ושירותי המרפאה
כלליתגןמאיר

בחודש יוני נהרס המבנה בגן מאיר ששימש את המרכז הגאה ושירותי המרכז נדדו ומצאו משכן זמני ברחבי העיר.

הפרידה מהמבנה בגן מאיר הפכה עבור המרפאה הגאה של שירותי בריאות כללית להזדמנות לעבור למקום חדש וגדול יותר, שיאפשר להרחיב את שירותי המרפאה באופן משמעותי, ובימים אלו חונכת המרפאה הגאה של הכללית את משכנה החדש במתחם שוק בצלאל, רחוב המכבי 2, מרחק דקות הליכה מהמיקום הקודם.

“עם הזמן ראינו כיצד הצרכים של המטופלים והמטופלות שלנו הולכים ועולים”, מסביר ד”ר גל וגנר מקים המרפאה, “עברנו את ה-2000 מטופלים.ות במרפאה. מאז שהקמנו את המרפאה הגאה שהייתה הראשונה בארץ, תחום רפואת הלהט”ב הולך ומתפתח והצרכים עולים והבנו שרק רופא ורופאת משפחה זה לא מספיק ויש צורך בשירותים נוספים. המטופלים והמטופלות זקוקים לאחות או אח במרפאה שמודעים לקהילה, עובדים סוציאליים ורופאים מומחים מתחומים שונים. גם כללית הבינה ראתה את הצורך ההולך וגובר והבינה שזה צורך שצריך לספק, ולכן התחלנו לחפש מקום גדול יותר שיאפשר להעניק את כלל השירותים הנוספים”.

צוות המרפאה כולל היום שלושה רופאי משפחה – ד”ר מאשה קרופניקוב רופאת משפחה מומחית שעובדת עם הקהילה שנים רבות, ד”ר רועי צוקר מומחה למחלות זיהומיות ואחראי תחום רפואת להט”ב בהנהלה הראשית של כללית, וגל וגנר מקים המרפאה הגאה הראשונה ויו”ר החברה רפואת להט”ב בהסתדרות הרפואית.

“אחד הדברים האהובים עלינו במיוחד במרפאה זה שהיא לא פונה רק ללהט”בים אלא מרפאה של רפואת המשפחה לכולם, אנחנו המרפאה הכי סטרייט פרנדלית בעולם”, אומר ד”ר וגנר, “המרפאה החדשה במתחם בצלאל תעניק את כל שירותי המרפאה המגוונים במקום חדש ויפה וגדול, שיאפשר עבודה של מספר רופאים במקביל. בקרוב יצטרפו אל צוות המרפאה גם אח ואחות מה שיאפשר שירותי סיעוד מלאים ומותאמים לקהילה. עובדת סוציאלית שתעבוד פעם בשבוע באפן קבוע, רופא עור מומחה שמומחה גם בתחום הקהילה ושירותים נוספים שנעדכן ברגע שיפתחו”.

בשירותי בריאות כללית רואים חשיבות רבה בקידום נושא רפואת הלהט”ב והמרפאה הקהילתית, דבר הניכר בהשקעה הגדולה במרפאה החדשה ובאירוע הפתיחה של המרפאה. חברי הנהלת הכללית הבכירים, מנכ”לית הקופה ויו”ר הדירקטוריון יכבדו בנוכחותם את אירוע ההשקה, אליו יגיע גם שר הבריאות ניצן הורוביץ.

בסיום אירוע ההשקה יתקיים הפנינג חגיגי הפתוח לקהל הרחב בהנחיית קיי לונג, בו יתקיים שיח אינטימי בנושא רפואת להט”ב עם צוות המרפאה שיענה על שאלות בתחומם שונים של רפואת להט”ב ועל שירותי המרפאה. ובהמשך מסיבה עם המוזיקה המעולה של DJ אלמוג למר.

השקת המרפאה הגאה של הכללית – יום רביעי 8.12.21 | החל משעה 19:30 | מתחם בצלאל רחוב המכבי 2 , תל אביב 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן