fbpx

המלכה אליזבט התחייבה להגן על קהילת הלהט”ב מפני אפליה

בנאומה השנתי מול הפרלמנט התייחסה המלכה אליזבט, לראשונה בהיסטוריה, לקהילת הלהט"ב והבטיחה מדיניות שתמשיך להגן על להט"בים מפני אפליה
queen_elizabeth

במסגרת הנאם השנתי של המלכה לפרלמנט, התייחסה לראשונה המלכה אליזבט השנייה לקהילת הלהט”ב בנאומה, והבטיחה להגן על חברי קהילת הלהט”ב מפני אפליה.

“הממשלה שלי תמשיך לפעול להשגת התקדמות נוספת בהתמודדות עם האפליה על בסיס מגדרי ועם האפליה נגד אנשים על בסיס גזע שלהם, אמונה, מין, נכות, או נטייה מינית”, אמרה המלכה.

למרות שמדובר במשפט אחד קצר מתוך נאום ארוך, יש לו משמעות רבה בקידום הקהילה והנראות שלה. זאת מכיוון שזו כאמור הפעם הראשונה שקהילת הלהט”ב נזכרת בנאום המלכה לפרלמנט, שנועד לצייר לחברי הפרלמנט את הקווים המנחים לפעילותם כפי שבית המלוכה רואה אותם.

דבריה של המלכה אליזבט מגיעים בעיתוי חיוני במיוחד עבור הקהילה הגאה בממלכה, שעל פי סקרים אחרונים, כמעט מחצית מחבריה המתגוררים בלונדון אומרים כי היו קורבנות של פשע שנאה, ומעל 68% מהם אומרים כי הם חוששים להיות קורבנות בעתיד.

באקלים הפוליטי של הממלכה, בו זכויות הלהט”ב מאוימות על ידי מפלגות פוליטיות שמרניות יותר, ההצהרה של המלכה כי הממשלה שלה תילחם על זכויות הלהט”ב ונגד מדיניות האפליה היא מרגיעה ביותר, והיא נדרשת בימינו מכמה שיותר מנהיגים ברחבי העולם.

עוד בנושא:  אחרי 8 שנים - הבית הלבן מתעלם מחודש הגאווה

אנחנו כבר חברים בפייסבוק? [sfp-page-plugin url=http://www.facebook.com/wdg.co.il  timeline=false show_facepile=true hide_cover=true small_header=true]

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן