fbpx

הזמר בארי מנילו יצא מהארון בגיל 73

הזמר האגדי אישר את השמועות לפיהן התחתן לפני שנתיים עם מנהלו האישי, עימו הוא מנהל זוגיות ב-40 השנה האחרונות. "פחדתי לאכזב את המעריצות שלי, אז לא אמרתי כלום"
Manilow | angela n. | CC BY 2.0
Manilowangela n.CC BY 2.0

מוטב מאוחר – הזמר האגדי בארי מנילו, האחראי על הלהיטים מנדי וקופקבנה, יצא השבוע בפומבי מהארון בגיל 73.

מנילו, שזכה בפרס גראמי, אמי ופרס טוני מיוחד, אישר את השמועות כי הוא נשוי לגארי קיף, מנהלו האישי ונשיא חברת ההפקות שלו. הם נישאו בביתם בפאלם ספרינגס באפריל 2014, אחרי 40 שנה בהן היו יחד.

אף על פי שהדיווחים מעולם לא אושרו רשמית, נטייתו המינית של מנילו היתה כבר זמן רב בגדר ‘סוד גלוי’ בקרב אוהדי הזמר. גם התקשורת הקהילתית התעסקה בנושא ואף דיווחה על נישואיו של מנילו לקיף, דיווחים שמעולם לא אושרו באופן פומבי על ידי הזמר. בשיחה עם מגזין “פיפל”, הסביר מנילו שההשערות היו מבחינתו “ברכה וקללה”: “אני אדם מאד פרטי, תמיד הייתי”, הסביר, “חששתי מתגובת המעריצים, אז פשוט לא עשיתי דבר. לא הכחשתי ולא אישרתי”.

מנילו הסביר כי במשך שנים רבות חשש “לאכזב” את המעריצות שלו, ולכן בחר להסתיר את נטייתו המינית. אך כשהפרסומים בנוגע לחתונה שלו החלו לצאת, הרגיש מנילו כי הוא לא העריך את מעריציו.

“כשנודע להם שגארי ואני היינו יחד, הם היו כל כך מאושרים. התגובה שלהם היתה כל כך יפה. אנשים זרים ניגשו אלי ואמרו “אנחנו שמחים בשבילך. אני כל כך אסיר תודה על זה. תודה לאל שאנחנו עדיין יחד וששנינו במצב טוב”.

מנילו היה נשוי בעבר לאהובת הנעורים שלו סוזן דיקסלר במשך שנה. לחבריו סיפר מנילו שהוא באמת היה מאוהב בסוזן, ומעולם לא נאבק עם המיניות שלו במהלך הנישואים, שהסתיימו מכיוון שהוא לא היה בוגר מספיק כדי להתמסד.

 

 

עוד בנושא:  המחזמר שיקגו מגיע למרכז ענב ואתם יכולים לזכות בכרטיס זוגי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן