fbpx

הומו שיוצא נגד הומואים פמניסטים?!

galalperovich

“זה שאני הומו כמוך לא אומר שאתה יכול לגעת בי”, גל אלפרוביץ’ בפניה להומואים הפמיניסטים


אתה לא הומו פמניסט אם אתה מטריד מינית, מחפיץ גברים ומציב סטנדרטים לא הגיוניים לגברים אחרים.

השיח סביב הפמניזם והקהילה הגאה סובב אותנו כבר תקופה ארוכה, והולך להתבלט במיוחד במצעד הגאווה בשבוע הבא, שיתקיים בסימן נשים. בעצם זה שאני להט״ב, אני מערער על השיח המגדרי ועל הדיכוטומיה בין גברים לנשים: אני אוהב גברים- זה הופך אותי לפחות גברי? טראנסית שנראית כזכר ומגדירה את עצמה כאישה היא פחות נשית מאישה לא טראנסית?

במילים אחרות, אנחנו יוצרים שינוי בסדר החברתי ומפה נגזר שאנחנו חלק מהשיח הפמניסטי, בין אם אנחנו רוצים בזה או לא. יופי, אז עכשיו אחרי שהסכמנו לגבי זה נקרא לכל הנשים להצטרף אלינו, נאחד כוחות וניצור מהפכה!!

גל

אבל רגע אחד, לפני שאתם רצים לדבר בלשון נקבה לרבים, או מתלבשים בורוד, אתם מסתכלים בכלל על איך אתם מתנהגים לקבוצת השווים שלכם? לפני שאתם עפים על ערעור הסדר הקיים ועל שלל תיאוריות הקוויריות למיניהן, תסתכלו על ההתחלה של הפמניזם שדוגל קודם כל- בשוויון.

בדיוק כמו שבתור הומו פמניסט לא תחפיץ את חברתך האישה ותכבד אותה מעצם היותה בן-אדם, אתה תתייחס בצורה שוויונית לאחיך הגבר.

למה גברים הומואים אחרים מרשים לעצמם להפשיט במבט גברים אחרים, לדבר אליהם כאילו הם גוש בשר או לגעת בהם מבלי הסכמה. תפתחו אטרף, גריינדר או כל אפליקציית היכרות הומואית אחרת- והנה לכם המציאות מול העיניים, תמונות של גופים שריריים בלי פנים או זהות. מחפיצה, ממגדרת ושטחית.

די נשבר. זה שאני הומו כמוך לא אומר שאתה יכול לגעת בי, לזלזל ביכולות שלי, להקטין אותי ולהתייחס אלי בצורה לא שוויונית. ולא, לא אכפת לי כמה פמניסט אתה, פלורילסט או כל מילה נאורה אחרת שתגיד, ברגע שאתה לא רואה אותי כשווה אליך- המשמעות של המילים שלך שוות לתחת.

לקראת המצעד השנה השיח המגדרי צריך לעלות שלב בקהילה הגאה, במיוחד אצל ההומואים, וכן גם בקרב ״ההומואים הפמניסטים״.

כל הומו שבוחר השנה לצעוד במצעד בסימן נשים צריך להבין- לא סתם נשים מופלות, לא סתם הן מדוכאות- אנחנו גורמים להן להיות כזה בבורות המגדרית שלנו כלפיהן וכלפי עצמנו.

עוד בנושא:  הפולמוס

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן