fbpx

הוועד למלחמה באיידס בקמפיין מיוחד לשבוע הגאווה: I Choose to B. Safely

"בלה דואגת", זרוע ההסברה והמניעה של הוועד למלחמה באיידס לקהילה הגאה יוצאת בקמפיין חדש עם מסר ברור: יש המון דרכים לאהוב - תהיו מי שאתם ותהיו עם מי שאתם רוצים ותעשו את זה בטוח
hiv2017

בלה דואגת, זרוע המניעה וההסברה לקהילה הגאה של הוועד למלחמה באיידס, עלתה היום עם קמפיין חדש.

תחת הסלוגן I choose to B, המתכתב עם הנושא המרכזי של חודש הגאווה – ביסקסואלים, מציג סרטון הקמפיין את מגוון הדרכים בהן אפשר לאהוב ומעביר את המסר של לקיחת אחריות והצגת הדרכים העומדות בפנינו היום לחיות עם ועל אף נגיף ה-HIV, תוך ציון דרכי מניעה וטיפול בנושא האנטי סטיגמה.

הסרטון מציג מסע תל-אביבי של בחור שרץ בעודו מאזין למוסיקה קצבית ובדרך מגלה טיפוסים שונים. הדמויות מעבירות את התחושה שיש הרבה דרכים לאהוב, הרבה אופציות לביטוי עצמי – כמו הבחירות לשמור על עצמנו. הסרט יסתיים בכיכר רבין המוארת בדגל הגאווה וסרט האדום – סמל המאבק באיידס. קמפיין החוצות בדיגיטל ובתחנות האוטובוס יפנה לאתר הוועד המפרט את מגוון הבחירות ודרכי המניעה: קונדום, פרפ, בדיקה, אנטיסטיגמה וכו’.

בנוסף לסרטון, יעלו במהלך חודש הגאווה שלטי חוצות ברחבי תל אביב-יפו הכולל תחנות אוטובוסים ופוסטר ענק שיתלה על הדיזינגוף סנטר. בנוסף תחלק “בלה דואגת” מניפות ממותגות במצעד הגאווה ויוקם אזור מיוחד באתר של הוועד המכיל אינפורמציה והרחבה של המסרים בקמפיין.

“אנחנו גאים להשיק את קמפיין הגאווה שלנו”, אמר סער מעוז, רכז “בלה דואגת” בוועד למלחמה באיידס, “השנה בחרנו קמפיין שיציג את השווה והמאחד בין כולנו, הזכות להיות מי שאנחנו והזכות לעשות זאת בבטחה ולשמור על בריאותינו. במשך שנים רבות היו מעט מאוד אופציות לקיום יחסי מין ללא פחד. היום אנו עומדים בנקודה היסטורית בה יש לכולנו דרכים רבות לאהוב. השנה במצעד הגאווה אנו מזמינים את כולם לחגוג ולשמוח ולעשות זאת על בטוח! במקביל, אנו מפצירים במשרד הבריאות לחדול מגרירת הרגליים בנושא הכללת ה- PrEP (טיפול מונע ל- HIV באמצעות נטילת כדור אחד ביום) בסל הבריאות הישראלי, כדי להנגיש גם אמצעי מניעה זה”

עוד בנושא:  המחזמר שיקגו מגיע למרכז ענב ואתם יכולים לזכות בכרטיס זוגי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן