fbpx

הוודג’ של ברק אדרי כובש את האריסה

barak_arisa

הליין המזרחי הגאה הראשון (והיחיד) “אריסה”, חגג בסוף השבוע חמש שנות פעילות במועדון האומן. בין החוגגים נצפה גם הוודג’ של ברק אדרי, או יותר נכון עשרות פרצופים שלו שמילאו את הרחבה ואת הבמה


barak_arisa


מי שהגיע ביום שישי האחרון למסיבת חמש השנים לאריסה, הופתע לזהות את פניו של דייר האח הגדול ברק אדרי בין החוגגים. ברק אמנם עדין לא הודח מהבית (וככל הנראה יגיע לגמר בזכות החסינות שניתנה לו), אבל חברי החמ”ל של אדרי חשבו שזה לא הגיוני שברק יחמיץ את חגיגות חמש שנים לאריסה – ליין הבית שלו.

וכך הגיעו מעריציו של אדרי למועדון שהם לבושים בחולצות תמיכה ועוטים מסכות עם פניו של ברק על פניהם. הם חילקו מסכות נוספות למבלים, ותוך מספר דקות התמלאה הרחבה הקרקסית בעשרות ברקים.

“ברק הוא חבר טוב שלנו ואחד הבליינים הקבועים והרציניים ביותר של האריסה” אמר יותם פפו, מבעלי הליין, “אנחנו שמחים לראות שיש ייצוג מעניין וחדש של הומואים וטרנסים בעונה החדשה של האח הגדול, ברק הוא הומו מזרחי שמאוד מזוהה עם המסיבה, וכל איזכור של האריסה מתוך אינסוף האיזכורים שלו מרגש אותנו מאוד. לשמחתנו גם הפקת התכנית בחרה להשתמש בחומרים מוזיקליים שלנו בפרקים הערוכים – ״פה זה לא אירופה״ למשל, (שצוטט בצורה עקומה ומצחיקה גם על ידי שי חי), זה כיף לנו לראות שהאריסה נמצאת בסוגי שיח ודיאלוג שונים. כמובן שמצפים לראות את ברק וגם מייקי הנסיך מגיעים הכי רחוק שאפשר קדימה, כי הם באמת נותנים מבט חדש על ייצוגים שלא ראינו עד כה”.

“קבלת הפנים ב’אריסה’ חיממה לנו את הלב”, אמרה הילה ויקטוריאן, ראש החמ”ל של ברק, “כיף לגלות את התמיכה בחוץ, בפרט כשמדובר בתמיכה מהקהילה הגאה. אני רוצה להודות ליותם פפו, מבעלי הליין של ה’אריסה’, שהיה סבלני לפני המסיבה, פירגן ואישר לכל החברים לעשות קרקסים, ולחברי החמ”ל וחבריו של ברק שהגיעו ודאגו לתמיכה רחבה – אלירן כהן, מאור דהן, דודו קרקו, אריק קופר, יגל כברה, הילה לוי, דניאל חימי ולירון פרץ. אסור לנו להיכנס לשאננות, זה שהוא בגמר לא אומר שניצחנו ואסור לקחת כלום מובן מאליו במשחק. אוהבים בחוץ את ברק וחשוב לנו להגיע לכולם”.

עוד בנושא:  יום הנראות הטרנסי בפסטיבל הקולנוע הגאה

barak3barak2

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. Hila levy הגב

    תודה רבה לכם מנהלי wdg
    על כתבה מפרגנת, חמה ואוהבת.
    אנו מעריכים זאת מאוד הייתה מסיבה מדהימה. כמו תמיד!
    בנימה זו אאחל לצוות המושלם של האריסה מזל טוב ותודה על התמיכה ולכל החברים . בע”ה נחגוג את הנצחון בחגיגה צבעונית כמו ברקת שלנו❤

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן