fbpx

הדייט של החיים שלכם – משחק הזוגות בגרסת הלהט”ב

קופסת הדייט oh my box יצאה בגרסת להט"ב המותאמת לזוגות גאים ומבטיחה משחק זוגיות מרענן ויחודי שיזכיר לכם איפה התחלתם ולאן אתם עוד יכולים להגיע | שמנו בצד את המחסומים והשגרה ויצאנו למסע בזמן
couple

קופסת המשחקים OH MY BOX הגיעה אלינו עם הבטחה לערב מושלם בו נשחזר את הדייט של החיים שלנו.

בתור זוג ותיק, שנמצא יחד כבר 14 שנה, אנחנו מרגישים שעברנו כבר הכל וקשה לרגש אותנו ולחדש לנו. החבר’ה של OH MY BOX כנראה הבינו שזה המצב אצל רוב הזוגות, ובמקום לנסות לחדש לנו החליטו לחזור איתנו לעבר, ולקחת אותנו למסע בזמן לעבר הדברים שריגשו אותנו בתחילת הזוגיות, כמו הדייט הראשון, הנשיקה הראשונה (ועוד כמה נשיקות מיוחדות אחריה), המעבר לגור יחד, החתונה והקמת המשפחה.

אז התלבשנו יפה, שמנו את המוזיקה, פתחנו את הקופסה והתחלנו לשחק לפי ההוראות. כמובטח בספרון המצורף לקופסה, זו אכן הייתה חוויה ייחודית, שהזכירה לנו קצת במי התאהבנו ולמה אנחנו עדיין יחד.

המשימות בקופסה לוקחות אתכם למסע בתחנות בזוגיות שלכם, מהדייט הראשון ועד לרביצה המשותפת מול נטפליקס (כן, כולם מגיעים לשם בשלב כזה או אחר).

גרסאות הלהט”ב של הקופסה, שהותאמו במיוחד לזוגות גברים וזוגות נשים, (ומצטרפות לקופסה למשפחות שיצאה לפני החג), עובדות כי בסופו של דבר, כמה שהסמוטריצ’ים ירצו שנחשבו אחרת, מערכות היחסים שלנו הן בדיוק כמו של ההטרוסקסואלים – מורכבות מרגעים קטנים, חוויות וזכרונות שמחברים בינינו.

צילום: גיא כהן

החלטתם להזמין את הקופסה? קבלו כמה מסקנות שיעזרו לכם לצלוח את הערב בשלום:

אוהבים לשלוט בסיטואציה? תשחררו! – הכי מפתה זה לקרוא את כל ספר ההוראות לפני שמתחילים לשחק כדי לדעת לקראת מה הולכים, אבל חלק מהפאן אלו ההפתעות עצמן. התקדמו שלב שלב ואל תנסו לעשות קיצורי דרך, גם הדברים שנראים הכי בנאליים יכולים להיות כיפים בטרוף אם רק תזרמו.

נוטרים טינה? אל תקחו ללב את מה שקורה במשחק – להפתעתנו חלק מהמשימות היו נועזות במיוחד (לאו דווקא בקטע מיני) ודרשו פתיחות מסוימת. אם צלחתם את משימת החברים והצלחתם לצחוק ממנה יש לזוגיות שלכם סיכוי.

חושבים שאתם יודעים הכל? תהיו פתוחים ללמוד דברים חדשים – כמה מהמשימות בקופסה ילמדו אתכם דברים חדשים עליכם ועל בן הזוג. כן, כן, גם אחרי 15 שנה אפשר ללמוד דברים שלא ידעתם, או להיזכר מחדש בכאלו שכבר שכחתם.

סיימתם לשחק? תשוויצו בזוגיות שלכם – יום למחרת המשחק ביקרה אצלנו ידידה שראתה את הקופסה על השולחן. אחרי חיטוט קצר בתכולתה היא הצטערה שהיא רווקה (וסטרייטית) ולא יכולה להשאיל את הקופסה כדי ליהנות ממנה גם.

ופה אולי גם החיסרון הקטן של הקופסה – משימות רבות כוללות חומרים מתכלים וחד פעמיים ולכן אי אפשר לחזור עליהן. כמובן שאפשר לאלתר השלמות ולהעביר את הקופסה לזוג חברים, אבל יותר חברי לקנות להם קופסה משל עצמם.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן