fbpx

ש”ס מזהירים את הבוחרים: מצעד הגאווה יגיע לכותל

תשדיר הבחירות החדש של ש"ס מזהיר את הבוחרים מפני מצעד גאווה בכותל: "זה מה שנקבל אם לא נעצור את חלום הבלהות הזה" | יו"ר הבית הפתוח בירושלים: "הכותל שייך גם לנו. ירושלים שייכת גם לנו"
גאווהבכותל
צילום: צילום מסך

מפלגת ש”ס הציגה אתמול סרטון בחירות חדש המציג את המציאות, כפי שהיא רואה אותה, במידה ומפלגתו של יאיר לפיד תזכה במספר מנדטים גבוה.

המציאות אותה מציג הסרטון כוללת מיני “תועבות” כמו מצעד גאווה בכותל, מכירת חמץ בסופרים בפסח ומכירת מוצרי חזיר בכל קניון.

“זה מה שנקבל אם לא נעצור את חלום הבלהות הזה”, מתריע יו”ר המפלגה אריה דרעי, “מול לפיד והשנאה אנחנו צריכים אותך ואותך”.

צילום: צילום מסך

הסרטון זוכה לביקורת בעיקר בקרב מצביעיו של דרעי, שמזדעזעים מעצם ההדמיה המופיעה בסרטון, המשלבת בין המקום הקדוש לבין דגל הגאווה ונשים חשופות מרפק.

העיתונאי יקי אדמקר צייץ בטוויטר וכתב: “כשערן זרחוביץ’ חיקה בארץ נהדרת את נפתלי בנט עם קופסאות תפילין לראשו, הזדעק אריה דרעי בצדק וכתב “בושה, גם לסאטירה יש קווים אדומים”, אבל מפלגתו פרסמה הערב סרטון שבו הדמייה של מצעד הגאווה בכותל המערבי כי לפוליטיקה כנראה אין קווים אדומים”.

ישי כהן, צייצן מוכר בטוויטר הצטרף לביקורת וכתב: “מתקשה להאמין שאריה דרעי, יהודי ירא שמיים אמיתי(!), יאשר סרטון כזה שרץ כעת בכל הקבוצות של פעילי המפלגה שנאלצים לפגום בעיניים שלהם בגלל קמפיין בחירות”.

יו”ר הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות ערן גלובוס מסר בתגובה לסרטון: “האיום המדומיין על מדינת ישראל בדמות מצעד גאווה בכותל הוא הזיה רעה של מפלגת ש”ס שבדרך ליום הבוחר לא מהססת לשסות ולפלג. דרעי – הכותל שייך גם לנו. ירושלים שייכת גם לנו. ישראל שייכת גם לנו. ב-6.6 נצעד בירושלים – במרכז בירתנו – ונשלח מסר מהדהד לשונאים ולחשוכים – זמנכם עבר. הממשלה הבאה תפסיק את האפלייה בחוק ותלחם באלימות נגד הקהילה – או שהיא תאבד את תמיכת למעלה מ-70% מהציבור בישראל. הגיע הזמן שהפוליטיקאים המנותקים יקשיבו לציבור – או שהציבור ישלח אותם הביתה”.

עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן