fbpx

האומץ להיות אני – נתניה עונה לתנועת חזון

לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה הורה לעירית נתניה להחזיר את השלטים הלהט"בפובים של עמותת חזון, החליטו חברי גאווה בנתניה בשיתוף חברת המועצה טלי מולנר לעשות שימוש באותה מדיה על מנת להעביר מסר שונה | "השלט מסמל שיויון ושיויונית ובעיקר מראה שאנחנו דוגלים בחיה ותן לחיות"
שלטנתניה

בתחילת השבוע הוצבו בכניסה לעיר נתניה שלטים של תנועת חזון עם הכיתוב “אבא ואמא = משפחה”. בעקבות פניה של פעילים להט”בים הורתה העיריה על הסרת השלט.

לאחר שעיריית נתניה הסירה את השלטים, פנתה התנועה לעירייה בדרישה להחזרת השלטים באופן מיידי ולפיצוי על סך 100,000 ש”ח על כל שלט שהוסר. בתנועה טענו כי “מדובר בהחלטה בלתי חוקית ובלתי סבירה שנערכה תוך חריגה מסמכות העיריה”. במקביל, הגישה העמותה עתירה לבית משפט נגד העיריה, בעקבותיה העניק היועץ המשפטי לממשלה את חוות דעתו והורה להשיב את השלט.

חברת המועצה טלי מולנר פרסמה פוסט בו התנצלה בפני תושבי ותושבות העיר על החזרת השלטים. במקביל, החלה לחשוב כיצד ניתן לנצל את המצב ולהגיב לשלט בדרך אחרת.

“במאבק שלי להסרת השלט קיבלתי עשרות רבות של הודעות מהורים סבים וסבתות לנכדים החיים עם אמא בלבד או אבא בלבד או במשפחות להטביות, כולם הודו וברכו על הסרת השלט וכתבו לי עד כמה הילדים והנכדים שלהם נפגעו מכך”, סיפרה מולנר ל-WDG, “אמא חד הורית כתבה לי שהיתה רוצה שלט שיעביר מסר הפוך, שכולנו שווים. אז עניתי לה -מה הבעיה?! גייסתי תורמים, פניתי לגרפיקאי פניתי לחברת הפרסום והנה- החל מהיום שלט מקסים מוצב בגאווה בסמוך לאיקיאה”.

את השלט מימנו חברי קבוצת “גאווה בנתניה” בשיתוף האגודה למען הלהט”ב.

“גאה בהתגייסות המהירה של התושבים, אגודת הלהט”ב וגאווה בנתניה. השלט מסמל שיויון ושיויונית ובעיקר מראה שאנחנו אוהבים את כולם ודוגלים בחיה ותן לחיות. זאת רוח העיר שלי, בזה אני מאמינה ודוגלת והלוואי ועוד רשויות יציבו את השלט הזה בשטחם. אני לא אפסיק להילחם למען השיויוניות, זה היה גם חלק ממצע הבחירות שלי”.

“אנו מברכות ומודות על הירתמותם של הגורמים השונים למען ההתנגדות הנחרצת למסרי תנועת חזון בשלטיה ולמען הבעת תמיכה פומבית בכלל סוגי המשפחות בעיר”, מסרו חברי גאווה בנתניה, “תודה לטלי מולנר, המשנה לראש העיר, על האומץ להיות מי שהיא. זהו עוד צעד בדרך למטרה החשובה – שכל ילד וילדה בנתניה ידעו שיש להם מקום בעיר להיות מי שהם”.

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

״כל תא משפחתי בישראל הוא משפחה ישראלית וזה לא משנה אם מדובר באמא ואמא או באבא ואבא”, אמר אוהד חזקי, מנכ״ל האגודה למען הלהט”ב, “חובתנו היא להחליף את השנאה והלהט”בופוביה באהבה ובגאווה- בנתניה ובכל כפר, עיר וישוב בישראל.
אנחנו שמחים ושמחות על שיתוף הפעולה עם פעילי גאווה בנתניה וחברת המועצה טלי מולנר. הגאווה שלנו היא בכל מקום בארץ”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. נרי הגב

    נתניה הפכה להיות עיר רדומה, חסרת סולידריות. רואים שהעומדת בראש העיר האהובה שלנו נכנעה זה שנים לתכתיבים לשמור על מעמדה. טוב לראות נר בחושך שהעירייה חיה בה.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן