fbpx

דיני משפחה – לכל המשפחות

איחוד הכוחות בין עו"ד רונית א' זיסמן לבין עו"ד ארתור שני הביא לעולם את חברת עורכי הדין והמגשרים א' זיסמן שני, הנותנת מענה לכל הצרכים והמצבים שאיתם אנו מתמודדים. הכירו אותם | שחר בן-פורת
א זיסמן שני
עו”ד רונית א’ זיסמן ועו”ד ארתור שני | צילום: מקס מורון

לפני כשנה וחצי החליטו עורכי הדין והמגשרים בענייני משפחה וירושה, רונית א’ זיסמן וארתור שני, למזג את משרדיהם. כך נולדה חברת עורכי הדין והמגשרים א’ זיסמן שני, שהיא אחד המשרדים הגדולים בארץ בתחום דיני משפחה וירושה. בין היתר מטפלת החברה ברישום נישואים אזרחיים, הסכמי ממון וחיים משותפים, הסכמי הורות, ליווי מלא בגירושים ובפרידה, וטיפול במסמכים משפטיים שונים. “המטרה שלנו היתה להרחיב את מגוון השירותים המשפטיים שכל אחד מאיתנו נתן בנפרד”, מסביר עו”ד שני. “המשרד מורכב מארבע נשים ומגבר. אני גיי בזוגיות, ורונית נשואה ואמא. העובדה שכל אחד מאיתנו נמצא בשלב אחר בחיים ובגיל אחר, מאפשרת לנו לתת מענה מיטבי ללקוחות”.

“שנינו מחויבים מאוד לעבודה”, מוסיפה עו”ד א’ זיסמן. “אנחנו מקפידים להיות מעודכנים בכל החקיקות והפסיקות הרלוונטיות, וביחס לכל ההרכבים המשפחתיים. למשל, לאחרונה ייצגנו בחור שרצה ילד, ועל כן בחר לצאת למסע הזה עם אשה. הוא סיכם איתה בעל פה את תנאי ההורות המשותפת – הורות בלבד, ללא זוגיות. במהלך ההריון הוא הכיר את בן זוגו, וסמוך ללידה הם עברו להתגורר יחד – מהלך שהתקבל לא טוב אצל אם בנו, שהחליטה ‘להעניש’ את הלקוח שלנו באמצעות מניעת הקשר שלו עם בנו, זאת בטענה שהיא לא מסכימה שיהיו לילד שלושה הורים. מקרה זה, אחד מיני רבים, מלמד על הצורך בהיערכות לקראת הורות משותפת, בהסכם מפורט שבו מתואמות הציפיות. אנו מפצירים בכל ההורים שבדרך – להט”ב ושאינם להט”ב – לתאם ציפיות לקראת ההורות”.

שיתוף פעולה מוצלח ורב-שנים

השניים הכירו במסגרת התנדבותם בתוכנית “שכר מצווה” לייצוג משפטי פרו בונו של לשכת עורכי הדין בישראל. הם תרמו רבות במסגרת זו, וכיום אימצה חברתם המשותפת את תחנת הזכויות של התוכנית, ברמת גן. זאת לצד הקפדה על מכסת תיקים לייצוג פרו בונו בתחום המשפחה וההורות.

עו”ד א’ זיסמן היא בעלת תואר שני במשפטים מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, עם התמחות בזכויות אדם ומשפט המשפחה. מאז לימודיה והסמכתה עבדה במשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי, ובהמשך אף עמדה בראש משרד עצמאי.

עו”ד שני עוסק בתחום המשפחה והירושה מאז שנת 2009. הוא בעל תואר שני מוסמך במשפטים בדיני משפחה – גישור ויישוב סכסוכים משפחתיים או משפטיים במשפחה, מטעם אוניברסיטת בר-אילן, ובעל תואר כפול במשפטים ובמימשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה מטעם המרכז הבינתחומי בהרצליה. בעבר שימש בהתנדבות מנהל המחלקה המשפטית באגודה למען זכויות הלהט”ב בישראל.

עורכי הדין שני וא’ זיסמן הם מגשרים מוסמכים בגישור בענייני משפחה, גירושים ופרידה, וכן בשיטת גירושים בשיתוף פעולה בצוות רב-תחומי. בשנת 2016, סמוך לכניסתו לתוקף של חוק הגישור בסכסוכי משפחה, הקימו השניים את מרכז “גישור פרטי”, המסייע לצדדים ליישב סכסוכים משפחתיים שלא על דרך התדיינות משפטית.

הכל תחת קורת גג אחת

המוטו של החברה הוא “דיני משפחה – לכל משפחה”. עו”ד שני אומר כי רק במקרים נדירים הם יסרבו לייצג לקוחות. “היו מקרים של הורה ביולוגי שרצה להרחיק מהילדים את ההורה הלא ביולוגי, שהיה רשום כהורה נוסף. זו דוגמה ללקוח שאנו אומרים לו ‘לא’. אמנם אנו נותנים שירות משפטי במסגרת עסקית, אך עם דגש על הנשמה. לא יקרה מצב שבו נטען שהורה מסוים יותר טוב מההורה השני בגלל מגדר, למשל. תמיד נבחן את המציאות מתוך הפרספקטיבה של התפקוד ההורי”.

עו”ד א’ זיסמן אומרת כי למרות העובדה שהיא אינה חלק מהקהילה הגאה, היא תעשה הכל כדי לוודא שהלקוחות שלהם יקבלו את כל הזכויות המגיעות להם. “יש מקום מלא לכל סוג של משפחה – אבא ואמא, אבא ואבא, אמא ואמא, הורים יחידניים, הורות הסכמית, פונדקאות, אימוץ, זוגיות מאוחרת, פרק ב’ ועוד. אנחנו כאן כדי להעניק שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח, באשר הוא”.

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן