fbpx

ביבי בוא לצעוד

קמפיין פייסבוק שהחלה חברת הכנסת מיכל רוזין קורא לראש ממשלת ישראל להביע את תמיכתו בקהילה הגאה ולהצטרף למצעד בירושלים
ביביבואלצעוד3

שתיקתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לנוכח האירועים המתרחשים בשבועות האחרונים צורמת לרבים בקהילת הלהט”ב. נתניהו, שבחר להתייחס לנושאים כמו האמירות הגזעניות של גידי אורשר, בוחר להתעלם מקריאות של רבנים, אנשי חינוך ואנשי צבא המסיתים נגד הקהילה הגאה וקוראים להם סוטים וחולים.

חברת הכנסת מיכל רוזין כתבה פוסט בפייסבוק בו היא מפרטת את מה שעבר על הקהילה הגאה בשבוע שעבר, ומציעה לביבי את דרך הפיצוי האולטימטיבית מרגשות האשמה על שתיקתו –  לבוא ולצעוד במצעד הגאווה.

“בנצי גופשטיין פנה אמש לציבור בקריאה “לעצור את מצעד הגאווה” בירושלים. ההתקפות האלימות של פעילי להב”ה בעבר מוכיחות שיש אנשים שמקשיבים לבנצי גופשטיין והקריאה שלו עלולה גם ליפול חס וחלילה על אוזניו של ישי שליסל הבא. רצח שירה בנקי ז”ל היה מחדל משטרתי טראגי שחובה ללמוד ממנו לקח ולכן פניתי מיד לשר גלעד ארדן בדרישה לנקוט כל אמצעי אפשרי להבטחת שלומם וביטחונן של הצועדות והצועדים במצעד בירושלים. לא נסבול כאן עוד מחדל.

בשבוע האחרון ממשלת ישראל ורשויות האכיפה פספסו מספר הזדמנויות להוכיח לנו שדמה של קהילת הלהט”ב אינו מותר.

לא אתן שההיסטוריה תחזור על עצמה בגלל חבורה של פחדנים שבעבור אלקטורט קיצוני בוחרים לסכן ציבור שלם.

השתיקה של ראש הממשלה ושריו על דבריהם של אל”מ קרים ושל “הרב” לוינשטיין, היא המשך ישיר של מורשת שליסל. ואתם יודעים מה? נמאס לי כבר מפלפולים הלכתיים מכאן או שיקולים קואליציוניים משם – הגיע הזמן להניח את הקלפים על השולחן: הממשלה וזרועותיה נותנת גיבוי חד משמעי לאלימות, להשתקה ולרדיפה אחר הקהילה הגאה. נתניהו ושריו ממשיכים להתחנף למסיתים, לרבנים הקיצוניים ולארגון להב”ה, ולא לוקחים אחריות על התוצאות הרצחניות של הטמנת הראש בחול. למה? כי הם פשוט לא סופרים את הקהילה הגאה – זאת האמת, זאת המציאות הכואבת. ההזדמנות היחידה שראש הממשלה “הליברלי” שלנו מתהדר בקהילה היא מעל במות העולם בניסיון עלוב להצדיק את “הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון” באמצעות אותה קהילה שהוא עצמו בוחר להשאיר חסרת זכויות, חשופה לאלימות ואפילו לרצח!

השתיקה הזאת היא התרת דמה של הקהילה הגאה וניצחון לקיצוניים – זה מה שקורה כששרי ושרות הממשלה הם מריונטות חסרות כל אחריות ציבורית. כל עוד לא נראה אותם צועדים ותומכים בקהילה ומעבירים מסר ברור של סובלנות, כל עוד נמשיך לסבול את המסרים הכלליים וחסרי כל משמעות אך לא נזכה להגנה אמיתית, תקציבים וקידום שוויון אמתי – נדע מאחורי ההצהרות ש”כל אדם נברא בצלם” לא עומד דבר.
‫#‏ביבי_בוא_לצעוד‬

עוד בנושא:  רשימה קווירית למועצת העיר ת"א

ההסתה הזו תגמר ברצח

גם תנועת ישראל חופשית יצאה בקריאה לראש הממשלה נתניהו להפסיק לשתוק לנוכח ההסתה הפרועה נגד הקהילה הגאה בשבוע החולף. “שתיקת נתניהו אל מול ההסתה הפרועה והתרת הדם של הקהילה הגאה בישראל תוביל לאסון נוסף”, אומר מיקי גיצין, מנכ”ל ישראל חופשית, “לא ייתכן שבכירים במערכת הרבנית והצבאית מסיתים מפורשות נגד אוכלוסייה שלמה בישראל וראש הממשלה לא מוצא לנכון להתבטא בנושא. אירועי השבוע האחרון מבטאים תהליך עומק בחברה הישראלית, של רבנים חשוכים המגיעים לעמדות כח במערכות הציבוריות ופועלים במכוון לצמצום החירויות של אזרחי ישראל. זה לא מקרי, זה מהלך פוליטי מתוכנן היטב וראש הממשלה שותק כי זה משרת את צרכיו הפוליטיים. ההסתה הזו תיגמר שוב ברצח, וראש הממשלה יצטרך לתת תשובות”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן