fbpx

ארועי הגאווה 2017 יוצאים לדרך

על גג עיריית תל אביב הושקו הערב ארועי הגאווה לשנת 2017. האורחים צפו בקליפ הגאווה הרשמי ונחשפו לתכניית הארועים המגוונת הכוללת מספר שיא של ארועים בכל רחבי תל אביב "אירועי גאווה שמשקפים את הרבגוניות של קהילת הלהט"ב ומביאים לקדמת הבמה את הקהילה הביסקסואלית"
bisexual_tel aviv

אירועי הגאווה 2017 נפתחו הערב בהשקה חגיגית הערב על גג עירית תל אביב. תחת הסלוגן “LET IT B”

אירועי הגאווה נפתחו הערב בהשקה חגיגית על גג עירית תל אביב בהשתתפות ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, השגריר הבריטי, מר דיוויד קורי  ומחזיקי תיק הגאווה, יניב ויצמן ואפרת טולקובסקי,  ראשות וראשי הארגונים הגאים ונציגים בולטים מקהילת הלהט”ב.

באירוע הושקו קליפ הגאווה הרשמי ותכניית האירועים שתלווה את חודש הגאווה יחד עם אביזרים ממותגים בלוגו המצעד. לכבוד הארוע הואר בניין העירייה בצבעי דגל הגאווה והדגל הביסקסואלי.

כבר מחר יחלו ארועים שונים ברחבי העיר שימשכו עד ה-9.6, באירוע המרכזי – מצעד הגאווה שיתקיים ב-9.6. בבוקר המצעד, יום ו’ 9.6.15, בין השעות 10:00-12:00, ייערך בגן מאיר הפנינג גאווה שיכלול דוכנים והופעות. בשיאו של האירוע תתקיים הזנקת המצעד על ידי ראש העירייה.

המצעד יחל בשעה 12:00 בגן מאיר ויסתיים בסביבות השעה 18:30 במסיבה בגן צ’ארלס קלור. את המצעד ילוו מספר שיא של 10 משאיות ורכבים נוספים. השנה צפויים להשתתף במצעד כ-200 אלף בני אדם הכוללים כ-30 אלף תיירות ותיירים להט”בים שצפויים להגיע לעיר לרגל המצעד.

ההופעות על במת מצעד הגאווה בגן צ’ארלס קלור יונחו בידי קורין גדעון (מנחת האח הגדול). על במת המצעד יעלו, בזה אחר זה, מיטב הליינים המובילים בחיי הלילה הגאים בעיר, הופעה של הזמרת ספיר סבן, מיומנה, שימי תבורי, ג’ולייטה והלקה הבינ”ל ARMY OF LOVE. מתחם צ’ארלס קלור יכלול מתחם מוצל למשפחות עם הפעלות לילדים, הופעות ומתקנים מתנפחים; מתחם נוער שבו יפעל ארגון הנוער הגאה ומתחם צ’יל אאוט, דוכני מזון, שתייה ומוצרי גאווה.

 

בין התאריכים 28.5-10.6 יפעל החוף במתכונת מיוחדת ושירותי ההצלה בו יוארכו עד לשעה 18:00. בכל יום יעלו לסטים שני דיג’יים מליינים מרכזיים בעיר וכן יופעלו על ידי דיזינגוף סנטר “שאטלים” חינמיים לטובת תושבי העיר והתיירים בין החוף לדיזנגוף סנטר. בתאריך ה- 07/06 בין השעות 11:00-18:00 תוצב בחוף הילטון (דרום) מגלשה ענקית ( 10 מטר גובה ו-30 מטרים אורך) בשיתוף שגרירות בריטניה. העליה עליה תהיה בחינם לטובת תושבי העיר והתיירים.

החל מסוף חודש מאי ועד המצעד יקיים המרכז הגאה למעלה מ 30 אירועים מגוונים ברחבי העיר, בשיתוף כל מוסדות התרבות המובילים בעיר – הבימה, הקאמרי, מוזיאון תל אביב, האופרה הישראלית וכו’. פירוט מלא של כל ארועי התרבות תוכלו לקרוא כאן.

עוד בנושא:  גם וגם וגם: המרכז הגאה ת"א שוטף את העיר בארועי גאווה

“אנו שמחים לראות שהחזון שטיפחנו השנה – אירועי גאווה שמשקפים את הרבגוניות של קהילת הלהט”ב ומביאים לקדמת הבמה את הקהילה הביסקסואלית – הופך לכדי מציאות”, אמר יניב ויצמן, חבר מועצת העיר תל אביב-יפו ומחזיק תיק הקהילה הגאה, “כבכל שנה, עיריית תל אביב-יפו גאה לעמוד לצד הקהילה  ומודה לכל מי שמסייע להפוך את אירועי הגאווה 2017 לחוויה בלתי נשכחת, ולכל אלה שעוזרים להפוך את תל אביב, בכל יום ויום, לעיר שאוהבת את כל המגדרים”.

“מצעד הגאווה 2017 יצעד השנה תחת הכותרת LET IT B לחיזוק הקהילה הביסקסואלית”, אמרה אפרת טולקובסקי, חברת מועצת העיר תל אביב יפו ומחזיקת תיק הגאווה, “המצעד השנה הוא המשך ישיר של אירועי הגאווה בשנה שעברה בו פעלנו והצבנו בחזית העשייה את הנשים בקהילה על כל גווניה. שמחה וגם קצת מתרגשת להוביל יחד עם חברי בעיריית תל אביב יפו את המסע המופלא של אירועי הגאווה בעיר, מסע שכולל בתוכו מאבק לשיוויון בתוך הקהילה ומחוצה לה”.

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן