fbpx

“אני מאמין שגברים צריכים לשיר גם מהמקום הנשי”

הלל מורן עלה לתודעה הציבורית לפני כשנה, לאחר שיצא ביחד עם בן זוגו בקמפיין גיוס המונים לטובת מימון הליך הפונדקאות והעלאת המודעות למצוקתם של זוגות גברים בהבאת ילדים לעולם | בעקבות הקמפיין המצליח, הלל יוצא בסינגל בכורה לקראת אלבום שבדרך אשר יספר את הסיפור שלהם בדרך להיות הורים גאים
הללמורן
צילום: עוז ברק

הלל מורן – מוסיקאי יוצר ומבצע, בן 32 מירושלים, מציג את הסינגל החדש “קצת זמן”, מתוך אלבום הבכורה המתבשל, בו הוא מארח את האחיות ג’משיד.

מורן עלה לתודעה הציבורית לפני כשנה, לאחר שיצא ביחד עם בן זוגו, בקמפיין גיוס המונים לטובת מימון הליך הפונדקאות והעלאת המודעות למצוקתם של זוגות גברים בהבאת ילדים לעולם.

“הקמפיין נפתח בשנה שעברה, לאחר שבן זוגי ואני ראינו שאנחנו לא מצליחים לעמוד בסכום הגבוה מאוד של הליך הפונדקאות בארה”ב”, הוא מספר, “פנינו לקהילה הקיבוצית (לקיבוץ ממנו אני מגיע) והירושלמית (שם אנחנו גרים כבר קרוב לעשור) ובכלל לכל עם ישראל. פרסמנו סרטון שמספר על המצוקה של זוגות חד מיניים שלא יכולים לאמץ או לעבור תהליך פונדקאות. הקמפיין עשה רעש רב וסוקר רבות בתקשורת וגייסנו את כל מה שהיינו צריכים. היום אנחנו כבר בתהליך עצמו, תודות לקהילה הירושלמית והקיבוצית שתמכו בנו לאורך כל הדרך”.

הקמפיין המוצלח נחתם במופע מיוחד בו השתתפו אמנים רבים והניח את היסודות לעבודה על אלבום הבכורה.

“חשבנו שיהיה נכון לעשות אירוע סיום גדול לקמפיין, שבו האומנות הירושלמית תוכל לפגוש את הסיפור שלנו. אני חושב שלאומנות ובפרט למוסיקה יש חשיבות חברתית גדולה מאוד. הרעיון להופעה נבע מתוך העובדה שאני מוסיקאי, והיו לנו את הקשרים לגייס אומנים שונים מהקהילה הירושלמית. בערב התארחו המון מתנדבים ומתנדבות שעזרו בהפקתו, והפכו אותו למיוחד מאוד. מלא הופעות של אומנים מעולים וייחודים שגרמו לנו להרגיש הכי נעים ומחובקים מאוד”.

בין האומנים הופיעו גם האחיות ג’משיד, וכך נולד הרעיון שהוביל את הלל לארח את האחיות בסינגל “קצת זמן”.

“באותו הערב נרקמה מערכת יחסים ייחודית וחזקה בינינו לבין האומנים שהופיעו, ביניהם האחיות ג’משיד, מוסיקאיות ירושלמיות מופלאות” מסביר הלל, “אני ידעתי די מהר שזה הולך להיות סיפור אהבה מוצלח במיוחד. ושזה גם יתבטא במוסיקה. שנה לאחר מכן החלטתי לארח אותן בסינגל “קצת זמן” וידעתי שהחיבור יהיה מעולה. ואכן כך היה. אפשר לומר שהערב עצמו הניח את היסודות להופעה: “שירי הלל”. שמספרת את סיפור היציאה מהארון שלי, אבל רלוונטי עבור כל אדם שהיה צריך לצאת מאיזשהו ארון בחייו”.

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

הסינגל “קצת זמן” מדבר על הנשים החזקות שלוקחות על עצמן כל כך הרבה על הכתפיים. בית, משפחה, קריירה, זוגיות, ילדים ומה לא. מתוך ההזדהות עם אותן נשים, מגיע השיר ומבקש “קצת זמן” להגשים את הדברים שאותם רוצים לעשות, אבל לא תמיד מצליחים למצוא זמן עבורם.

“הסינגל מספר על אותן נשים חזקות שמפטרלות בין עבודה למשפחה, בין החיים האישיים למקצועיים וצריכות רגע לנשום ולנוח. היה לי חשוב לכתוב על העומס ועל הרצון לזמן אישי מתוך המקום הנשי. ראשית כי אני רואה את זה סביבי, בסביבת העבודה ובחיי החברתיים. והחוויה הזו בוערת. ושנית כי אני מאמין שגברים צריכים לשיר גם מהמקום הנשי, ואני בעד נזילות מגדרית. באופן אישי אני מחובר למרחב הפתוח שנע בין העולמות הללו”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן