fbpx

אירוע יד שניה קווירי בלב העיר נתניה – “בזאר ללא מגדר #2: שלח את מגדרי”

לאחר הצלחת האירוע הקודם, יריד "בזאר ללא מגדר" יתקיים בשנית בחול המועד ויציע למכירה מגוון פריטים ב-3 ש"ח לפריט | "אנחנו התארגנות קווירית מקומית. אין לנו ספונסרים, אנחנו פשוט א־נשים מהקהילה שרוצות־ים ליצור קהילה תומכת כדי להתמודד עם מציאות היומיום"
בזאר ללא מגדר

ברחוב האורזים פינת רחוב אורט, נתניה, בין תחנת הרכבת, משרד הרישוי ומוסכי הרכב, אולם “בית היוצרים” יהפוך בחול המועד הקרוב לחלל ססגוני ושוקק המבקש לחגוג ולהעצים את כל בנות־י המשפחה הקווירית ותומיכהןם.

בבזאר ימצא מגוון של אטרקציות: תוצע למכירה אומנות קווירית; ניתן יהיה להשתתף בסדנאות מיוחדות; יימכרו פריטים ייעודיים לקהילה הטרנס*קווירית כגון ביינדרים ותחתוני טאקינג ב10 ש”ח בלבד; ובמרכז הרחבה – שפע של פרטי יד שניה, מכל הסוגים, הצבעים והמידות, וכולן – החל מג’ינסים, דרך נעליים, מעילים, שמלות, כובעים, תכשיטים, ספרים, צעצועים, כלי בית, וכל מה שניתן להעלות על הדעת ב-3 ש”ח לפריט.

את הבזאר ינהל צוות מתנדבות־ים מהקהילה, אשר יסייעו בסידור וקיפול וגם יציעו עזרה אישית במציאת פריטים לפי טעם אישי, ללא תשלום נוסף: “אנחנו שואפות־ים שתצאו מהבזאר עם הפריטים הכי מדגישים ומפארים עבור הפנימיות שלכןם, בדיוק כפי שהיא.”

בין הסדנאות שיוצעו בהרשמה מראש ובמחיר סמלי: סדנת סטיילינג מאשרר מגדרית שבסופה תצוגת אופנה חגיגית; סדנאת היכרות עם עולם הנגרות; דוכן מניקור עם מניקוריסטית מקצועית ועוד.


האירוע מאורגן על ידי התארגנות מקומית ולא ממוסדת, ששואפת ליצור תנועה של הנכחה, הנגשה והקלה של חיי הקהילה הטרנס*קווירית באזור נתניה והסביבה. כל ההכנסות מהבזאר ילכו להמשך פעילות הקבוצה, הפועלת בתחומי הרווחה, בריאות הגוף והנפש, בתחום החברתי עוד. בבזאר ניתן יהיה גם לתרום כסף עבור הפעילות בנוסף לסכום לרכישה. חברות־י קהילה המעוניינות־ים לקחת חלק אקטיבי בפעילות הזו, יכולות־ים להצטרף לקבוצת הווצאפ של ההתארגנות, על ידי פניה למארגנות־ים דרך האיוונט בפייסבוק, או בבזאר עצמו.

הבזאר יהיה פתוח לכולן־ם ללא הבדלי משיכה מינית, מגדר, מוצא אתני, יכולות וכו’, ויתקיים לפי קוד “חלל בטוח” – בין השאר זה כולל כיבוד לשון פניה, אי-מגדור של המרחב (לא בבגדים ולא באזורי ההלבשה והנוחיות), הנגשה של המרחב, כיבוד ארון (איסור על צילום ללא רשות, גם לא ברקע), וכד’, כל זאת בשאיפה ליצור חלל תומך, מוגן, בו יוכלו חברות־י הקהילה להרגיש נחת, ומתוכה חדווה ואחדות הפועמות בתוך כל לב קווירי, כשהלב מרגיש בבית.

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

בזאר ללא מגדר – חוה”מ פסח – יום א 17.4 10:00-20:30 | יום ב 18.4 10:00-18:00 | בית היוצרים רחוב אורט פינת רחוב האורזים, נתניה (בתוך תיכון אורט יד לייבוביץ)

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. גיא-תמר הגב

    הקודם היה כזה שווה, לא יכול.ה לחכות!!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן