fbpx

אירוע הגאווה של השגרירות הבריטית וארגון LGBTech – בסימן נשים לט”ביות בתפקידי ניהול בכיר

ארגון LGBTech והשגרירות הבריטית ערכו את קבלת הפנים השנתית לחודש הגאווה בסימן נשים לט"ביות בתפקידי ניהול בכיר | "חשוב לנו כפליים לעודד נראות של דמויות לחיקוי בקרב נשים מהקהילה כדי לקדם עוד מנהלות להט"ביות"
LGBTECH גאווה 2021
צילום: רן לזרוני

נשים מקהילת הלהט”ב חוות תקרת זכוכית כפולה, הן כנשים והן כלט”ב. האינדיקציה לכך היא שבקרב 100 החברות המובילות בישראל אין אף מנכ”ל.ית גאה ומספר הנשים בכלל בתפקידים אלו מאוד מצומצם.

ארגון LGBTech, המקדם שוויון לקהילה הגאה בשוק התעסוקה בישראל, בחר לשים את הנושא במרכז השיח במסגרת קבלת פנים לציון חודש הגאווה שנערכה בשיתוף עם שגרירות בריטניה בישראל.

קבלת הפנים נערכה במעון השגריר הבריטי ברמת גן, במסגרת תמיכתה של השגרירות הבריטית בקהילה הגאה בכלל ובמטרות של LGBTech וכחלק משיתוף הפעולה רב השנים בין השגרירות ל-LGBTech. השתתפו בה חברי כנסת, נציגים.ות דיפלומטים, מנהלות ומנהלים בכירים וחברי קהילה. חברת BigID המקדמת בצורה פעילה לקידום שוויון, הייתה הספונסרית הראשית של האירוע.

צילום: רן לזרוני

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

באירוע נשאו דברים סגן השגריר הבריטי מארק פאוור, יעל מבורך – מנכ״לית המשרד לשוויון חברתי וסיון קניאל, מנכ”לית LGBTech.

“לצערנו יש חשש אמיתי בקרב מנהלות לט”ביות שיציאה מהארון תפגע בקריירה שלהן”, מסבירה סיון קניאל, מנכ”לית הארגון, “בפרוייקט רשימת המנהלות.ים הגאים שעשינו בעבר עם גלובס ודה מרקר, כשליש מהמנהלים.ות סירבו להופיע עקב חשש שזה יפגע בהן. לכן, חשוב לנו כפליים לעודד נראות של דמויות לחיקוי בקרב נשים מהקהילה כדי לקדם עוד מנהלות להט”ביות”.

“בזמן שאנחנו חוגגים וחוגגות השנה, כמו בכל שנה, כדאי לזכור גם את המכשולים שטרם צלחנו”, אמר מארק פאוור, סגן שגריר בריטניה, “לא כל צבעי הגאווה זוהרים באופן שווה. השנה עבדנו בארגון שלי כדי להתמודד עם כמה מן הסוגיות שטרנסים בבריטניה נאלצות ונאלצים להתמודד איתן. הערב אנחנו מתמקדים בסוגיה אחרת שאנחנו רוצים לראות בה שיפור – הצורך לראות יותר נשים לט”ביות בתפקידי מפתח בארגונים ולהבטיח ייצוג שוויוני”.

ארגון LGBTech הוא ארגון המקדם שוויון לקהילה הגאה בשוק התעסוקה בישראל. הארגון עובד מצד אחד עם מעסיקים לקדם סביבת עבודה בריאה דרך הרצאות, יעוץ ותוכניות עבודה ומצד שני עם הקהילה בהגברת נראות דמויות לחיקוי בעולם העסקי, עידוד א.נשים להרגיש בנוח להיות מי שהם, ומחקרים על אתגרים בשוק התעסוקה לקהילה הגאה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן