בעוד בארצות הברית יותר ויותר חברות גדולות פונות לקהילה הגאה ומציגות להט”בים בפרסומות שלהן, פרסומות מסוג זה הן עדיין מראה נדיר בנוף הפרסום הישראלי.
חברת האופנה H&M עושה את הצעד שרבות וגדולות לפניה חששו לעשות, ויוצאת בסרטון המציג את סיפור היכרותם ואהבתם של זוג גברים. הסרטון הוא אחד משלושה סרטונים המרכיבים יחד את קמפיין אתגר הוולנטיינס של החברה, המזמין את הצופים לשתף את כולם בסיפור האהבה שלהם, ולזכות ביום שופינג מתנה.
במסגרת האתגר הוקצבו לכל זוג מספר דקות בודדות, בהן אחד מהם נכנס לתא ממותג וסיפר את סיפור האהבה שלהם. באותו הזמן בן הזוג השני התרוצץ ברחבי הרשת ובחר לו את האאוטפיט המושלם ליום האהבה. בסיום האתגר, לבש בן הזוג את הבגדים שבחרו לו ויצא מתא המדידה כדי שבן הזוג שלו יראה את התוצאה לראשונה.
הסרטון מזמין את הצופים להגיע לסניף עזריאלי בת”א ולהצטלם בתוך תא ממותג כשהם מספרים את סיפור האהבה שלהם.
הזוכים יזכו בשופינג מתנה ב H&M