fbpx

אגדת הטניס האוסטרלית: נישואים גאים יובילו לביטול חג המולד

הסקר בנושא נישואים גאים באוסטרליה נמצא בעיצומו ואל טיעוני הנגד מתווסף איום חדש - ביטול חג המולד, פסחא ויום האם. "הם רוצים נישואים כי הם רוצים להרוס אותם", אמרה אגדת הטניס מרגרט קורט, בהתבטאות שהובילה להדחתה מהמועדון
santa

החל משבוע שעבר משתתפים אזרחי אוסטרליה בעלי זכות ההצבעה בסקר מקיף שנועד לבדוק את עמדת האזרחים בשאלת הנישואים הגאים. שני הצדדים, אלו התומכים באישור נישואים גאים באוסטרליה ואלו המתנגדים להם, מגייסים את מירב המאמצים ואת מיטב הנימוקים על מנת לשכנע את התושבים לתמוך בעמדתם.

אך נראה כי הנימוק היצירתי מכולם, עד עתה לפחות, הגיע מכיוונה של אגדת הטניס האוסטרלית מרגרט קורט, שמתעקשת כי אישור נישואים גאים ירחיק לכת הרבה מעבר לנישואים עצמם. קורט, יריבה ידועה לשמצה של זכויות להט”ב, טוענת כי חג המולד, חג הפסחא ויום האם יבוטלו אם המדינה תצביע בעד שוויון בנישואים.

בראיון לאתר The West Australian, הזהירה קורט מפני ההשלכות הנוראות של הצבעת “כן”.

“יש לנו כבר 36,000 זוגות מאותו המין במדינה הזאת. זה לא הרבה אנשים כשחושבים על 25 מיליון תושבים. כבר יש להם איחוד אזרחי. אבל הם רוצים נישואים כי הם רוצים להרוס אותם. זה לא קשור לנישואים. זה ישפיע על בתי הספר הנוצריים, זה ישפיע על חופש הדיבור. לא יהיה יום האם, לא יהיה יום האב, לא יהיה חג הפסחא, לא יהיה חג המולד”.

בראיון, שנערך בעקבות הדחתה ממועדון הטניס של פרת’, התייחסה קורט להדחתה ואמרה כי מדובר בניסון להשתיק אותה ואת עמדותיה המתנגדות לנישואים מאותו המין, זאת לעומת התגייסותם של ספורטאים אחרים בעד החוק, המתקבלת באהדה.

“איאן תורפ יכול לעמוד בצד התומכים השני ואין על כך שום ביקורת, אבל כשאנחנו עומדים לצד האמונות הנוצריות שלנו או לצד אלוהים, אני מרגישה שאנחנו מאוימים מאוד, ומנסים להשתיק אותנו. אתה יכול לשים בחלון שלט שקורא YES וזה בסדר גמור, אבל אם תתלה שלט שאומר NO, ינפצו לך את החלון עם לבנה”.

סרטון התמיכה בנישואים גאים בהשתתפות השחיין האולימפי איאן ת’ורפ:

קורט ידועה בהערותיה הלהט”בפוביות, לאחר שבשנה האחרונה נתפסה בשורה של הערות קשות, בהן השוותה את ההומואים להיטלר, טענה שההומוסקסואליות היא “תאווה לבשר”, שהנטיות של הלהט”ב לצעירים הן “השטן”.

כטניסאית מספר אחת באוסטרליה, קורט אף סיפרה כיצד לדבריה כוכבות טניס לסביות וותיקות הפכו “שחקניות” צעירות יותר להומוסקסואליות. באחד מראיונות העבר שלה אמרה: “הטניס מלא לסביות… כששיחקתי היה שם רק זוג אחד, אבל הן היו זוג מוביל, שלקחו שחקניות צעירות למסיבות ולדברים”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

“יש כאלה שאומרים שהנצרות לא צריכה להיכנס לפוליטיקה, אבל אנחנו בני אדם. אם אנחנו מאמינים שנישואין הם בין גבר לאשה, אנחנו צריכים להיות מסוגלים להגיד את זה. זה מי שאנחנו. זה סגנון החיים שלנו. זה לא משהו שאתה מפעיל או מכבה”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן