fbpx

הדייט של החיים שלכן – קופסת הדייט שתחזיר לכן את הרומנטיקה

מחפשות דרך רומנטית לחגוג את הוולנטיינז? קופסת הדייט של oh my box מגיעה אליכן הביתה ומוסיפה פלפל למערכת היחסים | "אם בא לכן לפנק את האהובה שלכן במשהו באמת בלתי נשכח, שיחזיר לכן את הפרפרים בבטן, הקופסאות שלנו מתאימות לכולם/ן!".
אומייבוקס

איפה הרומנטיקה? הכי קל לחפש אותה בחוץ. לצאת, לעוף, לפרוץ. להתבאס אחת על השניה שפעם היינו ככה ועכשיו אנחנו אחרת.

בכל השגרה, הסגרים, מסיבות הסלון שכל כך אופייניות לשנתיים האחרונות, לפעמים גם ילדים, שיחות זום ועבודה מהבית – הגבול בין קודש לחול היטשטש.

הוולנטיינז המתקרב ובא הוא סיבה טובה להגיד תודה על האהבה שלנו עם כל המורכבות והשגרה. לחזור לשורש. להיזכר בניצוץ שחישמל אותנו אז בנשיקה הראשונה בסבן או כשנתת לי לשבת לך על המעיל בצ׳ארלס קלור כי קלטת שיש לי סרט עם לשבת על דשא.

אך בין קור לקורונה, איך נחגוג השנה? איך נפתיע את האהובה ב- 14/2 הלא הוא הוולנטיינז? ליעד קליין וקובי שטח הגו קופסת דייט מדליקה שנשלחת עד הבית (לארץ וגם לחו”ל) ומוסיפה לזוגות פלפל למערכת היחסים וללא ספק מחיה את השגרה ומשכיחה מעט את המשכנתא, העבודה והמולת הילדים.

הקופסא משעשעת, לא קיטשית כלל ומתאימה בול לוולנטיינז (אבל ממש לא רק), ולהלך הרוח של החגיגות הביתיות בטרנינג וקולקציית נעלי הבית המהודרת שהתחדשנו בה.

האמת, לא ציפינו. קיבלנו קופסת דייט הביתה והיא חיכתה. אני התלהבתי מהרעיון של חזרה למשחקיות (טיפוס תחרותי) והיא זרמה איתי כי לא היתה לה הרבה ברירה. אבל לא ידענו באמת למה לצפות.

אז איפה הרומנטיקה? מסתבר שהיא ממש פה בפנים. בתוך הלב שלנו, בזכרונות שלנו, במגע שלנו. להניח את המסכים בצד ולהתמסר לזמן של אחת על אחת. לגלות יחד כמו זוג מנצח את הסודות המתוקים שבתוך הקופסא הזאת. לגלות אחת את השניה. לצחוק יחד, לאהוב ביחד.

קצת טיפים –
תפנו את הערב, תתחילו מוקדם. מדובר בחתיכת משחק מושקע ביותר, רב שלבי שהולך לרגש, להפתיע, להצחיק עד כאב וגם להדליק אתכן. תשמרו לזה כמה שעות.

תזרמו. תלכו עם זה. עד הסוף בלי פשרות, זה ממש ממש שווה את זה.

מי שעשו את המשחק הזה – חשבו על הכול, אפילו על פלייליסט. וכמפיקה שיודעת שאלוהים נמצאת בדברים הקטנים – זה היה מושלם.

מי ששותה – תשתו יין או דרינקים תוך כדי.

אפילו הציניות שבינינו – נמסו כבר בדייט השני. (הקופסא מחולקת לדייטים וזה הספוילר היחיד שאתן)

יוצרות המיזם Oh my box הן ליעד קליין וקובי שטח (הזוג הכי בולט בסדרה “גולשי ספות”). ליעד וקובי הם הורים לשניים (אחד ממש טרי) ושותפים לעסק. מדובר בזוג מצחיק וציני בטירוף שבאמצע משבר הקורונה אחרי שהיא הוצאה לחל”ת מרשת 13 והוא נוטרל מהפקת מסיבות.

“כבר בקופסא הראשונה שיצרתי, ניסיתי שהיא תהיה כמה שפחות מגדרית והיא באמת מתאימה לכולם, סטרייטים וחד מיניים”, מסבירה ליעד, יוצרת המשחק, “בקופסא השנייה ‘הדייט של החיים’, זה היה יותר מורכב כי היא מתייחסת לתחנות בחייו של זוג ויש שם ממש התייחסות מגדרית, ולכן לא הייתה אפשרות להימנע מזה, אז היה לנו ברור שנעשה גם גרסה לנשים.

כדי להתאים את המשחק לנשים לקחנו אשת תוכן לסבית שתעשה את זה עבורנו כדי שיהיה הכי נכון ומדויק. ההבדלים בין הגרסאות הן רק ברמת הטקסטים וההתייחסות, ובדיחות פה ושם. מבחינת המשימות עצמן – המשחקים זהים, וממש בקרוב תצא גם גרסה מותאמת לזוג גברים”.

ליעד וקובי מקבלות פידבקים כל הזמן מזוגות כי באמת מדובר בחוויה יוצאת דופן.

“זוג אחד שממש הודה שהקופסא והערב איתה הצילה לו את הקשר, מטפלת מינית שביקשה להמליץ על הקופסא 4play (יש כמה סוגי קופסאות) למטופלים שלה, זוג שחווה לידה שקטה והצליח בעזרת הקופסא לחייך שוב. הם לגמרי הפכו את הלימון החמוץ ללימונצ’לו משכר. היה אפילו זוג שסיפר לנו על תאונת סקס בעקבות אחת המשימות”.

את העסק הגתה ליעד לאחר שיצרה מתנת יום הולדת עבור קובי וממנה נולד המוצר: oh my box

“זה עסק שאני הקמתי ומהתחלה בן הזוג היה מעורב מאוד”, מסבירה ליעד, “מהר מאוד הוא לקח על עצמו עוד ועוד תפקידים עד שהיה ברור שהוא חלק בלתי נפרד מהעסק. אבל אני הבוסית, אני בסוף מקבלת את ההחלטות, וזה מה שעוזר להתנהל בלי ריבים (טוב יש המון ריבים אבל משלימים מהר). החזון שלי הוא להמשיך לייצר אפשרות בילוי שונה ומקורית לבני זוג ובכלל, לשדרג כל אינטראקציה בין אנשים באמצעות תוכן מקורי, מצחיק, מקרב ומפתיע. אם בא לכן לפנק את האהובה שלכן במשהו באמת בלתי נשכח, שיחזיר לכן את הפרפרים בבטן, הקופסאות שלנו מתאימות לכולם/ן!”.

ובנימה אישית אוסיף שאותי זה משמח לראות שמיזמים כאלה פונים לקהילה הגאה, הרי רק לפני 30 שנה זה לא היה קורה. שמחה שהתקדמנו כך כחברה וכקהילה וסקרנית לדעת איפה נהיה בעוד 30 שנה. וכל זאת – בזכות כוח האהבה.

וולנטיינז שמח!

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן